Jippi...Solen snur nå,og på tide med en sommerbeater.

Phenix

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2011
Sted
ThePromisedLand
Vi kjører på i kjent stil....

Noen som ser hva dette er ?

seiko012_zps07a2df69.jpg

Joda....den nye Seiko Monster med det nye cal 4R36.

seiko013_zps8c756cd2.jpg
[/IMG]

Litt i "villeste" laget ??....men det er noe med orange som trigger meg med klokker.

seiko014_zps169f319f.jpg
[/IMG]

ja,her var det noen fine detaljer ....

seiko015_zpsb060a464.jpg
[/IMG]

Black is back...

seiko016_zps4bf61d4d.jpg
[/IMG]

På sølvfat for Dere...

seiko017_zps0fa4555a.jpg
[/IMG]

Klokken virker stor og robust med sine 187g....Viste den til sønnen i huset,-.."sitat" -for e jalla klokke-..."sitat" slutt:( Pokker og ! har han rett ? hm...vi for se. Liker den fremdeles (ca 1t:))....

Mvh
Timebandit

Gratulerer! Vurderer den til meg selv, står perfekt til fargen på min kjære Ovation gitar, brown sunburst.:)

Ikke jalla i det hele tatt. Drittøff Monster. Fargekombinasjonene den kommer i er litt uvante, men til sommerbeater funker det perfekt med litt spreke farger.

Ikke mange klokker som matcher Monster når det gjelder klokkeglede i forhold til kostnad.

Gratulerer så mye. Du får holde oss oppdatert på nøyaktigheten på det nye verket. Det gamle er ikke spesielt mye å skryte av.

Superflotte klokker disse monsterne... Noen som vet noe om hva oppgraderingen fra 7s26 til 4r36 utgjør bortsett fra hack og wind?

Stor grattis!

Som alltid.... Kjempe fine bilder :)
Og ikke minst, gratulerer med en skikkelig kul klokke. Må ha noen klokker til å sprite opp hverdagen :p

Gratulerer. Monster isolert sett er jo en artig klokke, men sammenlignet med det andre du har og har hatt i det siste kan jeg til en viss grad forstå kommentaren fra sønnen i huset :)