Solgt JLC Grande Reverso Duodate 986 (ref. 273.8.85)

Medlem
23. sep. 2009
For salg er en fantastisk Reverso i meget pen stand. Den ble kjøpt ny av meg hos Tiedemann i januar 2014 og den er i topp stand. Den har aldri vært polert. Stålet i disse er ganske mykt og derfor har den noen hairlines, men disse er også lette å bli kvitt dersom man ønsker det.
Alle papirer og bokser følger med. Det gjør også to originale remmer (en sort og en veldig mørk brun).

Personlig synes jeg man får ekstra mye for pengene med denne modellen siden den har en hvit og en sort side, hvilket gjør at man får ekstra mange anledninger til å bruke den. Manuelt opptrekk og en veldig praktisk funksjon med at man kan stille timene direkte. Dag og natt siden kan stilles hver for seg, dvs man kan bruke de til forskjellige tidssoner for eksempel.

Sist jeg så en hos forhandler kostet den ca 75' NOK. På internasjonale nettsider ser jeg prisene på brukte modeller i området 50-70' NOK (i den rimeligere enden er det da uten papirene som følger med dette eksemplaret).

Prisen for denne er høyst bydende over 50' NOK. Den befinner seg i Oslo og F2F handel i Oslo området er å foretrekke, men andre løsninger kan diskuteres.

Ta kontakt via pm dersom det er av interesse.
IMG_4167.JPG
IMG_4169.JPG
IMG_4168.JPG
IMG_4170.JPG
IMG_4171.JPG

Redigert: