JLC Master Chronograph

Takk for svar, fant t.o.m en JLC-tråd, der min post kanskje burde vært plassert...estetisk så er det ikke mange ur som slår denne spør du meg - og ditt kan definitivt sies å være prikken over i`en - men stålprisen passer meg bedre!
Finner lite info om denne på nettet - mye compressor som kommer opp når jeg googler!

Jeg har den i stål/sort. Eneste innvendingen min er at jeg synes den sorte originalremmen har for tykk padding og således ikke passer helt til klokken (er ikke sikker på om den kun leveres på den), men å bytte reim er jo en enkel sak. Skal kanskje forsøke med en Master Compressor-reim på den.

Selve klokken er vel tilnærmet perfekt i mine øyne, uavhengig av skivefarge og metall :cool:

Her kan du se min.

Tok en ny titt på utpakkingen din Anders og la merke til to ting:

1. Klokken blir bare penere for hver gang jeg ser den.

2. Du har en annen reim enn meg, nemlig en som ser ut til å passe perfekt. Kunne du bare sett hvilke to bokstaver du har på baksiden?

Jeg hadde den i stål med sølvskive.

6925423567_d2c476f2a8_b.jpg

Jeg fikk en defekt utgave og måtte levere min tilbake samme uken. Jeg kunne fått en ny i retur, men valgte en annen modell. Jeg ble aldri fortrolig med datoanvisningen. Følte urskiven ble usymetrisk. Smaksak.

Vil ikke kalle det en gjenganger, men sjekk at viserne ikke er misaligned før du kjøper klokken. Jeg var ikke et enkelttilfelle!

De to lumedottene på urskiva kunne de spart seg for. Hva er vitsen?

Det var det negative... La oss gå over på det positive:

Urverket er noe av det bedre jeg har vært borti. Her snakker vi øverste hylle.

Urskiven er litt buet, og sekundviser til chronographen har en buet tip som følger urskiven. Nice touch! :)

Nydelig kasse med høykvalitets finish. Remmen er myk fra første stund, og foldespenna er tilfredstillende.