- Medlem
- 20. juli 2011
Det rykker litt i flippefoten og da har jeg en JLC Master memovox som selges eller byttes. Klokken er tatt ut hos Urmaker Tidemann i oslo mars 2013 og den kommer selvfølgelig med alt av bokser og papirer.
Dette er en klokke som passer til både hverdag og fest, og det er en utrolig fin klokke med en veldig god finish og kvalitet. Alarmen er også noe for seg selv, som bare må prøves.
Det er en bitteliten ding på venstre side av kassen. Man kjenner den med neglen, men ikke veldig synlig.
Info:
Caliber: Jaeger-LeCoultre 956, 28800 VPH, 45hrs PR With Alarm
Bracelet: Alligator Leather
Av inbytte er Rolex (gjerne vintage), PAM og andre jeg ikke har tenkt på aktuelle.
Ønsker 43.000 for denne og møtes helst f2f i oslo/akershus området, men kan sende på kjøpers regning.
Resten tar vi på PM
takk for titten
Dette er en klokke som passer til både hverdag og fest, og det er en utrolig fin klokke med en veldig god finish og kvalitet. Alarmen er også noe for seg selv, som bare må prøves.
Det er en bitteliten ding på venstre side av kassen. Man kjenner den med neglen, men ikke veldig synlig.
Info:
Caliber: Jaeger-LeCoultre 956, 28800 VPH, 45hrs PR With Alarm
Bracelet: Alligator Leather
Av inbytte er Rolex (gjerne vintage), PAM og andre jeg ikke har tenkt på aktuelle.
Ønsker 43.000 for denne og møtes helst f2f i oslo/akershus området, men kan sende på kjøpers regning.
Resten tar vi på PM
takk for titten
Redigert: