JLC Preview i Oslo

Jon Henrik

Grunnlegger
Medlem
12. okt. 2007
Sted
Fredrikstad
Fikk bekreftelse på plass på JLC sin 09 kolleksjon "preview" i Oslo den 1. juli idag. Noen flere forummedlemmer som skal dit?

Ganske giret da JLC vel er det merket som ligger mitt hjerte nærmest :)

Hei,

Dette blir sannsynligvis en helt eksepsjonell og spesiell anledning får å ta noen av JLC's nyeste modeller til nærmere ettersyn i Norge.

Jeg har fått invitasjon, men har ikke mulighet til å delta nå. Har i midlertid vært med på utallige sammenkomster etc. fra MJLC andre steder i Verden.

Nå vet ikke jeg hvilket "nivå" JLC satser på her i Norge, men sannsynligvis vil de som tar turen få en meget spesiell opplevelse i en spesiell tilrettelagt stil og med mulighet til å ta en nærmere titt på de siste modellene, masse informasjon + "mer". Ikke minst bilene og de siste kreasjoner i samarbeid med Aston Martin.

Her snakker vi STIL, klasse og gjennomført opplegg, og uten at jeg på forhånd kan påstå noe som helst, tror jeg dette kan bli den mest enestående ur-presentasjonen i Norge noensinne...

Ta gjerne en titt på : http://www.jaeger-lecoultre.com/leclub/login.jsp og ikke glem en stemningsrapport :)

Businesstraveler

Er dette noe som vi vanlige dødelige kan bli med på? I så tilfelle hvordan/hvor/når/hvem?

Juice skrev:
Noen som har noe inntrykk av hvor formelt dette kommer til å være?

Nei, men jeg har inntrykk av hvor formell jeg kommer til å være ;) Det er 30 grader ute, onsdagens antrekk blir shorts, kortermet og Daytona. Hvilket bør være på høyde med "kjole og hvitt" :mrgreen:

Juice skrev:

Jeg vet!

james-dean-on-motorcycle1.jpg

Men litt mer seriøst så tror jeg det er tillatt med et ekstremt uformelt antrekk i denne varmen.

Dessuten er det de som skal selge deg noe, ikke omvendt 8)

krille skrev:
Er dette noe som vi vanlige dødelige kan bli med på? I så tilfelle hvordan/hvor/når/hvem?

Må vel være medlem av JLC Club tror ikke det skal noe mer til en det..

Var påmelding frist vet ikke om den har gått ut?

I den varmen her blir det helst bokser short med JLC EWA på armen :D

Jeg tar også turen! Hva angår antrekk har jeg i utg.pkt. tenkt bukse, skjorte og jakke (dog alt i tynne varianter). Det er tross alt (mest sannsynlig) innendørs og på kvelden, så shorts utgår i alle fall for min del. Har jo vært på en del visninger av klokker etc. og med tanke på hva som er blitt forespeilet i tråden, så tror jeg i alle fall jeg det er greit å stille i penere antrekk! But; who knows :?

Det var en særdeles hyggelig kveld på JLC Preview! Det var hyggelig å møte medlemmer her fra forumet i såpass trivelige omgivelser også. Man bør nesten få i gang en Tidssonen GTG i sommer.

Edit: Skriveleif

Det var absolutt hyggelig å møte noen Tidssone-medlemmer, og klokkene var nydelige! Det helt store arrangementet var det vel ikke, men det var godt med litt champis og hvitvin i varmen.

Anders skrev:
Det var absolutt hyggelig å møte noen Tidssone-medlemmer, og klokkene var nydelige! Det helt store arrangementet var det vel ikke, men det var godt med litt champis og hvitvin i varmen.

Ja svingte godt i den varmen med Champis og hvitvin, kult og endelig møte noen ifra forumet etter flere uteblivelser fra panerai GTG.

Helt ok arrangement skulle vært litt mer vifter eller AC..