Jeg er nødt til å innrømme at jeg kjøpte disse mellom en halv og en hel størrelse for store og selv om de er usedvanlig pene er det smartere å la dem gå.
Brukt 2 ganger et par timer.
Størrelsen hos Weston er ikke lett å bli klok på: dette er 8E og tilsvarer en romslig 42 1/2 til - 43
Dette er en Derby Golf 641 fra JM Weston som kommer fra Vintage kolleksjonen altså en vintage modell som er fullstendig restaurert på fabrikken i Limoges, les mer om det her: JM Weston vintage
En Golf fra Vintage sortiment koster € 380 ( bargain ift en ny modell som jeg tror koster 790, med lærsåle)
Fullstendig ny konstruksjon og et skinnkvalitet som ikke finnes den dagen i dag ( er også en detalj som ikke finnes på dagens modeller som en ser på makrobildet).
Selges med dust bags men uten skotre. Jeg ønsker kr 3500, + frakt.
Et ikon som kommer til å vare et helt liv.
Ta kontakt om du ønsker mer info eller mer detaljerte bilder.
Den fineste box calf en kan oppdrive.
Goodyear av ypperste klasse.
Ville detaljer.
Brukt 2 ganger et par timer.
Størrelsen hos Weston er ikke lett å bli klok på: dette er 8E og tilsvarer en romslig 42 1/2 til - 43
Dette er en Derby Golf 641 fra JM Weston som kommer fra Vintage kolleksjonen altså en vintage modell som er fullstendig restaurert på fabrikken i Limoges, les mer om det her: JM Weston vintage
En Golf fra Vintage sortiment koster € 380 ( bargain ift en ny modell som jeg tror koster 790, med lærsåle)
Fullstendig ny konstruksjon og et skinnkvalitet som ikke finnes den dagen i dag ( er også en detalj som ikke finnes på dagens modeller som en ser på makrobildet).
Selges med dust bags men uten skotre. Jeg ønsker kr 3500, + frakt.
Et ikon som kommer til å vare et helt liv.
Ta kontakt om du ønsker mer info eller mer detaljerte bilder.
Den fineste box calf en kan oppdrive.
Goodyear av ypperste klasse.
Ville detaljer.
Redigert: