Joe Rodeo? Noen som kjenner til dette merket?

Medlem
27. mars 2013
Sted
Stavanger
Hei alle sammen, tenkte jeg skulle kjøpe en Joe Rodeo Madison til fruen. Men finner lite info om den.
Noen som har handlet hos diamantklokker.no før?
Tenkte uansett på en klokke i 20 000 klassen.

Hun har:
Rolex datejust 26mm m/diamant dial. (2012)
Rolex precision 36mm vintage (1974)

Alternativer?

Når jeg ser klokkebeholdningen hennes tror jeg det blir helt kræsj med en Jo Rodeo.
Dette merket er totalt overpriset og hypet til tusen. Gå for noe mere klassisk er min mening.
Og velkommen til forumet forresten:)

Velkommen skal du være:)
Er det du eller fruen som har sett på denne klokken? Tatt i betrakning det hun har fra tidligere, blir det etter min mening en liten krasj:( Hva er grunnen til at det er akkurat denne modellen som er aktuell. Litt greit å vite hva som ligger til grunn for valget:). Lykke til.

Dette merker ville jeg ikke brukt penger på. Kjøp heller en hvit speedmaster med hvit skinnrem. Hun kommer til å le hele veien til soverommet.

Hei og velkommen! :)

Jeg støtter hva "gutta" over meg har sagt. Når hun i utgangspunktet har to flotte klokker, hvorfor kludre det til med noe (etter min mening)mindre vellykket? Sagt på en annen måte, om du har pusset opp et rom så avslutter du det hele med å liste med gaffatape... :p

Et par forslag:

Om det må være bling

L3.280.0.87.6-.jpg

Omega constellation kommer også med sort skive
omega-constellation-123.10.35.20.02.001_MED.jpg

Tøft dykkerur
Det er også modell i sort

omega-212.30.36.20.03.001_MED.jpg

Legger du på noen ekstra lapper så finnes det utrolig mye flott og som er classy og ikke vulgært (i mine øyne).:eek:

Helt rett!

Dette merker ville jeg ikke brukt penger på. Kjøp heller en hvit speedmaster med hvit skinnrem. Hun kommer til å le hele veien til soverommet.

Da kjøpte jeg enn Omega Speedmaster (38mm) Ladies, hvit skinnrem, mop dial, diamond bezel.
Ble noe dyrere en Joe Rodeo... Men uuutroooliiig lekker!
Håper fruen blir fornøyd :)

Trodde dette egentlig var en aprilsnarr jeg, hvertfall helt til jeg sjekket datoen..

Men gratulerer kona med flott klokka da, og det fra en helt annen verden enn Rodeo! :)