John Mayer svindlet for $656K på fake Rolex

Rød

Støttemedlem
Medlem
9. nov. 2011
Sted
Arendal
Man bør muligens ikke stole 100 % på Charlie Sheens venner :p

John Mayer Sues Charlie Sheen's BFF -- You Sold Me FAKE Rolexes! | TMZ.com
03-18-14-john-mayer-watch-tmz-3.jpg

Bekrefter bare nok engang at selv folk med greit peiling går på en smell. Men vi snakker vel ikke akkurat Sub-kopier fra Kina her heller, hehe. Er vel mer opp i gaten chronografer med litt ymse deler fra litt ymse fabrikat tenker jeg.

Står jo i artikkelen at han ville beholde et par av klokkene, men krevde en refund. Så det peker vel i rettning at det var litt franken-ting, men kanskje fortsatt ikke helt på tryne-fake (for noen av klokkene i allefall)

Men Bob Maron må jo gå en sånn passe tørr fremtid i møte vil jeg tro. For sjelden at all reklame er god reklame.
Thanks for sharing @Rød ;)

Redigert av en moderator:
Det har jo gått rykter i flere år at Bob Maron ikke bare har rent mel i posen. Fremgangsmåten i denne situasjonen ser ut til å følge mønsteret - han sniker inn noen "fakes" i store transaksjoner med mange klokker. Det er ikke bare snakk om frankens heller.

Har hatt en lang samtale med Watchanish nå i morrest og det har visstnok gått rykter lenge om at Bob Maron har en del urent mel i posen. Han har vært veldig rask på å gi 100% refund om noen har stusset på noe så ikke så mye forum drama som har kommet ut av det enda. Har faktisk også fått et par tips på mail om et par klokker han har på feeden sin skulle være skikkelig frankens, har bare ikke turt å røre det siden fyren har høy anselse og jeg personlig ikke har nok peiling til å stole på den infoen som har kommet inn...