Jon Olsson @ Hublot

S

Slettet bruker 1645

Guest
jon-olsson-hublot.jpg

http://www.jon-olsson.com/?p=7485

Her var det mange kule klokker! =)
Hvis du ikke liker Hublot, kan du fint holde det for deg selv. =)

Å hva er egentlig det her til høyre!? Ser jo ut som noe dyrt dametilbehør? ;)
hublot-masterpiece-collection-mp-01-mp-02-mp-03.jpg

Jeg kan trygt si at jeg ikke liker Hublot. Men Jon Olsson liker jeg kjempegodt. Har hatt gleden av å møte han en gang eller ti, både på dagtid og på kveldstid. Det er alltid gøy å møte han på kveldstid. Da bruker man ikke så mye penger på alkohol, noe som man får uttrykk av på bloggen hans :mrgreen: Blir spennende å se hva slags bil(er) han ender opp med i år. Han har jo rykte på seg å kjøre ganske utradisjonel stil på det området!

Sikkert pirrende for de som liker den slags. Det er i det minste en Hublot i sitt rette element IMHO :D

Urene på siste bildet er laget av avdelingen som inntil nylig gikk under navnet Confrérie Horlogère (husker ikke det nye navnet). Dette er i realiteten store deler av Mathias Buttet' BNB Concept som gikk konkurs i 2010. Teknisk er de trolig blant de aller dyktigste i bransjen.

Bare jeg som synes klokkene ved siden av buttplugsen ser ut som litt ekstra fancy G-Shocks?

Ja, det nok bare deg... :p En Hublot til noen hundre K og en G-Shock til noen hundrelapper har svært lite til felles i mine øyne.

Hublot blir bare bedre og bedre!! Mattias Buttet & co finner på mye kule ting.. Å lage et lommeur formet som en pistolkule med innebygget tourbillon er jo bare helt konge, er det ikke..? Om det er noe man ville kjøpt eller ikke er helt uvesentlig :) BNB får virkelig spillerom under sitt nye brand, og godt er det. Moro å se klokkeverdenens Petter Smart'er få slå seg litt løs!

Sa jo i første post at dere kunne holde dritten for dere selv, men skjønner jo det blir vanskelig når hatet er for sterkt! :)

Her inne så tenker jo dem fleste ganske likt, alle har jo dem samme klokkene. Har dem ikke fått seg de klokkene som alle andre har, så er det vell for at dem ikke har kommet så langt med samlingen enda. All great minds think alike! Blir som en flokk med sauer! Lykke til med det! :)

Sa jo i første post at dere kunne holde dritten for dere selv, men skjønner jo det blir vanskelig når hatet er for sterkt! :)

Her inne så tenker jo dem fleste ganske likt, alle har jo dem samme klokkene. Har dem ikke fått seg de klokkene som alle andre har, så er det vell for at dem ikke har kommet så langt med samlingen enda. All great minds think alike! Blir som en flokk med sauer! Lykke til med det! :)

Synes faktisk Hublot begynner å ta seg opp. Spesielt på det tekniske etter kjøpet av BNB. Skulle jo forsåvidt bare mangle.:)
Ellers er det litt gøy at noen tar'n heilt ud på teknodesignet. Er ikke helt for meg, men jeg liker Hublot bedre enn jeg liker tonen din i innlegget over...:?

Var absolutt ikke ment som noe flaming Hublot-hat. Var bare et forsøk på å være litt morsom :) Hadde faktisk vært genuint interessert i å nevle på Hubloter på en GTG, men hadde nok aldri kjøpt en selv.

Artig med Hublot at de bryter konvensjonelt klokkedesign og at de nå (?) har inhouseverk. Med inhouse vil de gjerne bli likt bedre i forummiljøene (?). Hadde vært stilig med noen Hubloter på TS, så Mr Hero, jeg håper vi snart ser en unboxing :D