Jubileumsklokke

Medlem
13. mars 2013
Innlegg
20
Sted
Bodø
Etter 25år i samme firma, skulle jeg velge meg en jubileumsklokke, desverre er har vi ikke så mange klokkebutikker her hos oss så det ble med utvalget Protid har :(
Men hva skulle en velge i prisklassen rundt 12000.- Omega ble for dyrt, Tag likeså, så jeg måtte lete i sortemanget til Longines men ikke noen av det som de hadde på lager fristet :p etter mange timer med katalogen og internett falt valget på Legen Diver :eek:

Dro til butikke for å bestille.
- kan dere få tak i Legend Diver ?
AD - Nei er ikke på lager noen plasser ........
- Går det å bestille ?
AD - Det skal lages en siste batch med Legen Diver i et begrenset opplag, kan sjekke om det er noen tilgjengelig..
- "venter mens AD er i telefonen"
AD - det skulle gå bra, vil du ha den med eller uten dato ?
- Hæ :confused:
AD - med eller uten dato
- Uten dato takk ............ :eek:
- Trodde den uten dato var utgott for flere år siden ?
AD - Den er det men siden dette var en siste spesial batch så kan men velge om man vil ha dato eller ikke

2 måneder senere

Stor svart boks

Åsså uten dato da :cool:

Nydelig men orginal reima var at for kort

Nato fra strapcode

TS nato

Rhino fra Timefaktors

Hirsch 'Rivetta' brown

Regner med at den blir mest brukt som dressklokke så Hirsch en blir nok fåretrukket

Tak for titten
 
Gratulerer! Men det må jeg si er tømmerhuggerarmer!! 36 mm datejust ser ca like stor ut på min arm! Herlig klokke, fantastisk godt valgt!
 
Gratulerer! Men det må jeg si er tømmerhuggerarmer!! 36 mm datejust ser ca like stor ut på min arm! Herlig klokke, fantastisk godt valgt!

Ikke bestandig så praktisk når en skal finne reimer, bruker 47 mm til daglig bruk :cool: