Jukse utpakking

G

Guest571

Guest
Svippet en tur innom posten på Alnabru i går og plukket opp min nyeste klokke, den er like gammel som grailen min, men feil merke og feil rem. Dette er da en Omega Chronostop Driver, klokken er ganske stygg, men har sin sjarm i at den er vridd 90 grader og er lagd for å bæres under hånden slik at den er lesbar mens man holder hendene på rattet. Klokken er utstyrt med en 60-sek flyback chronogarph. Ganske ubrukelig, men sikker praktisk om man liker eggene sine veldig veldig bløtkokt.

Ettersom klokken ble pakket ut i bilen ble det lite tid til bilder, men har tatt noen nå.

002f66a7.jpg

12714a00.jpg

726d1fe1.jpg

191220113301.jpg

Skal få tatt bedre bilder av hele samlingen over nyttår, da kommer også bedre bilder av denne.

denne funker jo på høyre også! ;D Grattis med kul klokke! :D

Tøff klokke - gratulerer!

Du har tidligere hevdet at du ikke liker Omega, men så går du altså hen og kjøper denne. Er denne finere enn andre Omega, eller er det bare merket som ikke bra nok?

Takk for det folkens :)

Er nok ikke så mye i mot Omega som merke, men de har relativt få modeller jeg liker veldig godt. Da kanskje spesielt modeller som blir sett veldig "opp til" her på sonen. Typ EB og GW. Denne og ploprof er absolutt to klokker som hører med i samlingen min.

Grattis! Er den tung? Husker at jeg prøvde å bære en Seiko monster på undersiden av håndleddet da jeg var på øvelser i forsvaret. Veldig enkelt å se hva klokken var da man bar HK'en, men det ble desverre litt for ukomfortabelt for min del..

Kul gimmick dette da:) du blir nok glad i den etterhvert skal du se!

Ps; litt morgengjetting... Kjører du skoda på bildet?

Hei og gratulerer med en uvanlig og i mine øyne stilig klokke.

God jul :)

Hehe, ikke akutt nydelig å se til, men absolutt et morsomt tilskudd. Du har ikke noe imot Omega som merke, men hva synes du om Railmasteren? Den er vel ikke helt feil?

Gratulerer igjen. Synes definetivt denne var kul. Gleder meg til å få fiklet litt med den en gang på nyåret.

Kult mister!
Hadde en slik en tidligere jeg og, men brukte den kun når jeg kjørte klassisk, tidsriktig bil.
Da Maserati Mistralen gikk til Tyskland ble den liggende i boksen, helt til jeg ga den i forlovergave til bestekompisen min. Tror ikke han bruker den for mye dessverre...

Et slitent bilde av min gamle;

n663175732_2606781_8479.jpg

Og her er bilen;

n663175732_1958657_7477.jpg