jul

Medlem
10. feb. 2010
Innlegg
132
Sted
kristiansand
Hei,vil bare benytte anledningen til å ønske alle på TS en riktig god jul og
et godt nytt år;) satser på at det blir noen handler i 2011 også:D
Mvh Morten
 
Med ønske om et herlig nytt år med tankekraftkrevende gruppeonani til egen og andres pengebruk - God Jul, påfugler! :D

Jo
 
God Jul, alle kronisk psyke her på asylet!:D

Jeg er litt enig med Ndure at det er en smule prematurt, men det blir som vanlig høy puls i innspurten med hit og dit for mat & drikke. Så da har vi fått ønsket hverandre alt godt.
Takk for mange herlige diskusjoner og enda flere herlige bilder!:D:D:D
 
Jepp, henger meg på her, ettersom innspurten sikkert blir slik at jeg glemmer det.

God Jul og Godt Nytt År ønskes dere alle sammen.
2010 har vært et godt klokkeår for min del, håper jeg kan være med å dele nye klokketriumfer også i 2011. Ikke minst håper jeg å få ta del i gruppeonaniet så snart noen av dere har handlet noe nytt av interesse, hehe!
 
Etter en hissig eksamen med laplace, fourier og kompleks analyse begynner julefreden nå å senke seg etter 3-4 kalde Hansa og en god middag. I morgen settes nesen hjemover og julemaset kan begynne. :)
 
Etter en hissig eksamen med laplace, fourier og kompleks analyse begynner julefreden nå å senke seg etter 3-4 kalde Hansa og en god middag. I morgen settes nesen hjemover og julemaset kan begynne. :)

Laplace og fourier? Ikke lenge siden jeg var ferdig med differensiallikningeksamen. På onsdag venter siste eksamen i semesterets andre mattefag. Studerer du tekniske fag??

Med andre ord, julefreden får jeg på onsdag. Da skal jeg rett hjem og lage årets julebiff! :)
 
Laplace og fourier? Ikke lenge siden jeg var ferdig med differensiallikningeksamen. På onsdag venter siste eksamen i semesterets andre mattefag. Studerer du tekniske fag??
Ja. Studerer til elektronikk-ingeniør på ntnu. Dette semesteret har det vært mye moro og nyttig ingeniørmatte. Det er utrolig moro når man ser nytten av tunge mattefag man kjemper seg gjennom.

Men nå går flyet hjem til Bergen snart. :)
 
Vil ønske alle her inne en riktig goo jul.
Skal kos meg i det våte ellement uti norskehavet.

Er glad det ikke bare er jeg som sitter å ser på klokker til andre folk som jeg møter på gata, bussen, flye, filmer osv.

GOD JUL folkens
 
Endelig julaften.

Sitter i sofen og koser med med julekaffe mens jeg tar tiden på hvor lenge de nye BeyBlades til junior spinner. Bruker stoppeklokke på min iPhone, og innser at et ur med stoppeklokke nok bør vurderes i 2011.
Har også lyst på Rolex og dette kan vel kombineres. Dyrt og deilig...

God jul alle sammen ;)
 
God jul til alle på sonen! Post gjerne i denne tråden hvis dere får noe klokkerelatert under treet:) Larsons gale verdens julenummer hadde også noe klokkerelatert denne julen.
3e10a0e8-9c69-ac55.jpg
 
Ja. Studerer til elektronikk-ingeniør på ntnu. Dette semesteret har det vært mye moro og nyttig ingeniørmatte. Det er utrolig moro når man ser nytten av tunge mattefag man kjemper seg gjennom.

Men nå går flyet hjem til Bergen snart. :)

Matte 4k er digg ;)
 
Etter en hissig eksamen med laplace, fourier og kompleks analyse begynner julefreden nå å senke seg etter 3-4 kalde Hansa og en god middag. I morgen settes nesen hjemover og julemaset kan begynne. :)

Hehe, begynner å bli noen år siden jeg jobbet meg gjennom Laplace og Fourier, knapt så jeg husker hva det dreier seg om. Godt ingeniørtittelen allikevel gjør seg i lønnsforhandlinger!