Julafton i Juli [med bilder og stash]

Medlem
26. jan. 2012
Sted
Kolbotn
Jul-i måste ju vara den egentliga julmånaden.
I den anledningen har jag tänkt ha lite paketöppning på jul(i)afton som såklart infaller den 24. e, på tisdag eller om två dagar för den som likt mig är veckodagsvilse

Mina spioner rapporterar att det finns ett paket med mitt namn på, på kontoret och grannen hemma har varit så älskvärd att hon tagit in både ett paket och en hämtlapp.

Jag hoppas att det i dessa försändelser skal finnas åtminstone ett av följande objekt:
Miyota-dykare, köpt på WUS, $300
Quartzbeater, köpt på WUS $150
Reparerad Alpha

I tillägg kan det vara något litet spontanköp från bukten.

Gläder mig, alltså, att komma hem från semester och i arbete i morgon!!

Här något jul(i)-rutigt i väntans tider:
b00b3c4b-d7f5-8fb1.jpg

Utboxat och klart ligger här alltså,
1 styck Eric Koston G-shock.
För den som ens varit i närheten av en Skateboard under 1990-2000 så är han något av en legend. Om klockan lever upp till namnet återstår att se. Mirror-dial kul detalj

1 styck Deep Blue Master Explorer 1000m
Movement: Japanese Miyota 9015 Automatic Movement
Case : Stainless Steel
Crystal: Sapphire
Crown: Screw Down
Dial : Enamel Burst Dial / Superluminova on dial and bezel
Bracelet : Stainless Steel with Divers Wetsuit Extension, Push button Deploy With Safety clasp
Bracelet Measurements: 9" L x 22mm W ( 22mm at the clasp )
Case Measurements: 46mm excluding crown / 51mm lug to lug
Case Thickness: 17mm
Water Resistance: 1000 meters - 3000 feet
Features : Helium Escape Valve

De andra nödvändigheterna är en macro/fish-eye lins till iPhonen efter tips från Forummedlem och ett wallet/case i skinn/filt.

Grattis, Adam! Heftig rugg den deepblue'n der, nå skulle du være klar for de store dyp :) Får litt FF-vibber av den bezelen, og det er jo ikke noe dårlig utgangspunkt.

Godt å se at de har gått bort fra den litt åttitalls fonten de hadde på skivene før (eller husker jeg feil nå?)

Godt å se at de har gått bort fra den litt åttitalls fonten de hadde på skivene før (eller husker jeg feil nå?)

Denne fonten du tenker på? :cool:
5399357718_2372c3de6d.jpg

Rugg er den så absolutt, tror jeg endelig kommit til veis ende oppover og funnet komfort-taket mitt.
Bare å sakte krabbe nedover nå mot det vi alle vet er veis enda - Sub og 40mm :p

Gratulerer med tilskuddene, Adam.
For meg var dog ek ukjent. Han dukket nok opp etter my glory days. Da rulet Tony hawk, natas og ray barbee ;)

Grattis Adam. Hvor var macroen fra? Tror jeg må få meg en slik selv.:D

Selgeren er "fofofovs"
Universal 2in1 Fisheye + Macro Lens for iphone 4S ipod HTC EVO 3D i9100 DC123S | eBay

Finnes forskjellige varianter. Noen er 3in1 med ultrawide (?) også.
Denne jeg bestilte er grei nok, du limer på en stålring og fester linsen med magnet.
Vil du ha macro skrur du av øvre halvdel.

Vel å merke så krever akkurat denne at du er svært nære for å fokusere, 8-10mm fra, så lyssetting kan bli en utfordring.
Skal knipse litt i kveld og kommer tilbake

Nice, Adam! Ble jammen nødt til å bestille meg en iPhone-linse selv!

Grattis med to tøffinger :) Tror det er denne iPhone linsen jeg også har, og til prisen synes jeg den fungerer utmerket. Er dog som du sier, litt vannskelig med lysforhold, men det fikser nok du :)