- Medlem
- 22. aug. 2012
Dagen etter at min forrige unboxing ble solgt kom jeg over en god deal på lillebroren. Slo til umiddelbart. Dessverre ble det ble mange dagers venting og rot med Fedex og fortolling. Nå er den endelig i hus:
Dette var boks nr. 2. Kan se ut som tollen også har åpnet og sett på innholdet:
Dette blir litt anti-luremus da jeg helt har glemt å ta kopi av boksen. Bilde nr. 2 må derfor bli baksiden av klokken. Regner med at mange allerede nå kjenner den igjen:
Planet Ocean 8500 på gummi, med Orange 6 - 9 - 12:
Obligatorisk WS;
For ikke mange dagene siden hadde jeg en PO XL med sølv tall, fargene føltes derfor umiddelbart veldig kraftige. Sølv tall er definitivt mer klassisk, men for meg er dette den perfekte sommerklokken.
Noen flere bilder:
Nydelig urverk
Vanskelig å ta gode bilder av fargene. Den Orange fargen fremstår som mer rød på bildene enn i virkeligheten.
Dette var boks nr. 2. Kan se ut som tollen også har åpnet og sett på innholdet:
Dette blir litt anti-luremus da jeg helt har glemt å ta kopi av boksen. Bilde nr. 2 må derfor bli baksiden av klokken. Regner med at mange allerede nå kjenner den igjen:
Planet Ocean 8500 på gummi, med Orange 6 - 9 - 12:
Obligatorisk WS;
For ikke mange dagene siden hadde jeg en PO XL med sølv tall, fargene føltes derfor umiddelbart veldig kraftige. Sølv tall er definitivt mer klassisk, men for meg er dette den perfekte sommerklokken.
Noen flere bilder:
Nydelig urverk
Vanskelig å ta gode bilder av fargene. Den Orange fargen fremstår som mer rød på bildene enn i virkeligheten.
Redigert: