Just precis!

Medlem
11. juli 2010
Sted
Oslo
I henhold til klokka.no er Speedmasteren min rett og slett latterlig nøyaktig! :) Stilte den sist for fire uker siden, og da "hacket" jeg den slik at den lå ca 5 sekunder foran tidsserverne. Der ligger den fremdeles! Den varierer litt ettersom jeg har klokken på meg gjennom dagen eller den ligger over natten, men den ligger alltid rundt +5 sekunder. Det vil si, den ligger konstant på +5 ift serverne, den øker ikke med 5 sek hver dag.
Herlig nøyaktighet fra et ikke-COSC-urverk syns nå jeg!

Gode gamle Speedyen min! Blir aldri lei av denne her. I den grad det er mulig å bli glad i en mekanisk gjenstand må jeg si at jeg er glad i Speedmasteren. Er det rart vi blir sett på som litt smårare? :D

IMG_0144.jpg

Glad i en mekanisk gjenstand? Smårar? Hva mener du?

img2503xb.jpg

hehe, ment å være et slags illustrasjonsbilde på mitt forhold til klokker slik min kone ser det. Det var altså bare et illustrasjonsbilde folkens, jeg trenger ikke bli hentet av menn i hvite frakker .....enda.;)

Jeg pleier bare å stirre inn i urskivene mine når jeg er alene, så slipper jeg blikkene og himlingen fra kona og guttene. Nå ser det for øvrig ut til at eldstemann er smittet. Har prøvd å skjerme han...

Glad i en mekanisk gjenstand? Smårar? Hva mener du?

img2503xb.jpg

hehe, ment å være et slags illustrasjonsbilde på mitt forhold til klokker slik min kone ser det. Det var altså bare et illustrasjonsbilde folkens, jeg trenger ikke bli hentet av menn i hvite frakker .....enda.;)

Gjør du virkelig ikke slik med klokkene dine? Vi måtte kjøpe hus med 14 soverom, slik at alle klokkene fikk hvert sitt :)

Men, det bildet var jo litt søtt da :)