Justere "spork" lenke

Medlem
22. nov. 2010
Sted
Bergen
Noen som har justert en spork lenke her?:confused:

Det jeg lurer på er om dere fikk hylsen på plass igjen i ytterdelen av lenken? Altså fra yttersiden?
Eneste jeg klarte var å legge den på plass i den midtre delen av leddet, sette sammen lenken og banke inn pinnen. Dette sitter godt, men er ikke sikker på at den ender opp der den skal.
Innspill?

Hadde du hylsen ute av selve lenken i det hele tatt? Jeg ser jo at jeg kunne ha latt være å poppe den helt ut..

Kan vi konkludere med at det er en monster lenke du har justert?;)

Jeg hentet min egen monster som jeg justert for evigheter siden. Å justere den etter den anvisningen var slik jeg gjorde det sist. Tingen er at på monster lenken så går dette meget enkelt. Hylsen er jo bare å slippe i hullet.
På spork derimot ser det ut til at hullet i ytterlenken er en del mindre. Har prøvd å presse i med tang fra begge sider. Eneste stedet jeg får den inn er i midten...
Jeg tror dette er feil. Når jeg presset den ut høres det et "knepp" idet pinnen ble såpass fri at jeg kunne dra den ut med litt makt. Denne lyden kom nok når hylsen ble presset fra ytterhullet, til det noe mer romslige innerhullet:p
Men det henger no..

Det var en monsterlenke ja. Vel, sålenge pinnene ikke kommer ut igjen så er det vel (tilsynelatende) trygt.. :confused: