Justering av nøyaktighet på min PAM

Medlem
22. sep. 2011
Sted
Bergen
10 sek for rask siste døgnet. Så må ta en justering. Vet noen om Bjerke i Bergen kjapt kan fikse dette hvis jeg slumper innom? Eller må den sendes til Bjerke i Oslo eller det som verre er?

Hadde min til justering hos Bjerke for et par uker siden. Kostet 490,-. Forrige gang betalte jeg bare 320,- mener jeg å huske.

Tja, skal ikke se bort i fra at de sender den til Oslo for justeringen om de har mye å gjøre i Bergen. Er vel bare en urmaker der?

Hadde min til justering hos Bjerke for et par uker siden. Kostet 490,-. Forrige gang betalte jeg bare 320,- mener jeg å huske.

Har opplevd det samme hos Bjerke i Bergen, virker som om de ikke har kontroll på prisene. Betalte 100 kr for å få trykktestet SDen min, når jeg skulle trykkteste GMTen min kostet det plutselig 270 kroner. Regner med at prisen jeg fikk andre gangen er den reelle, men syns det er rart at de ikke har bedre kontroll.

Bare nysgjerrig og interessert i å finne ut så mye som mulig. Jeg har jo hatt bare Rolexer over lengre tid nå, så alt annet blir veldig uvant. Det skal MYE til for at jeg liker en klokke, men denne har faktisk overlevd helgen med glans, og jeg liker den bedre og bedre faktisk. Det kommer sikkert enda flere tråder, for det var gøy å bli kjent med et nytt merke.

TRE tråder på like mange dager. Du virker fryktelig usikker på din nye Panerai:D:D:D

Du kan så si, men syns Havvo har fått frem mye god info med sine spørsmål. Og mye av gleden med denne hobbyen er jo detaljert informasjon om så mye som mulig:)

Dere må nok belage dere på at jeg kommer til å være ganske aktiv på PAM forumet fremover:)

Jeg synes det er helt topp at du er nysgjerrig og stiller spørsmål, men det hadde kanskje vært en ide å samle de i en tråd? Det er vel poenget til M_R også.

Også må du få lagt ut noen bilder! :D Jeg digger den klokka!

Redigert:
10 sek for rask siste døgnet. Så må ta en justering. Vet noen om Bjerke i Bergen kjapt kan fikse dette hvis jeg slumper innom? Eller må den sendes til Bjerke i Oslo eller det som verre er?

10 sek. i døgnet er jo ingen katastrofe, i en annen tråd sier du at du sover om natten med klokka på. Har du prøvd å legge den fra deg på nattbordet den tid du er i drømmeland, da kan det godt hende at det jevner seg ut noe. ;)