K-Way

Medlem
25. juli 2012
Sted
Troms
Jeg har vokst opp med den vind/vanntett anorak som kunne plutselig brette seg i lommen sin og tas rundt livet. Vel, siden jeg har vokst opp i Frankrike, og K-Way er opprinnelig fransk/kanadisk...
Jeg snakket tilfeldigvis i går om K-Way med min samboer og hun hadde aldri hørt om det.
Det ser ikke ut som Norge har noen distributør: Synd, disse jakker er veldig god og praktisk på tur.
Nå ser jeg at de har mange forskellige greier på nettsiden sin:cool:
http://k-way.ca/en/

Redigert:
Veldig fransk i snittet...

Men på dette forumet bruker gutta Burberry, Gucci og glætte skinnstøvler. Tror ikke K Way er kosher, som folk sier.
I beste mening. :)

• Liker
Reaksjoner: Ivar
Men på dette forumet bruker gutta Burberry, Gucci og glætte skinnstøvler. Tror ikke K Way er kosher, som folk sier.
Jeg er sikker på at dette forumet har et bredere publikum enn Oslo vest innenfor ring 3.
Nå har jeg ikke de dyreste urene, men Jeg har aldri hatt noe fra berry eller Guzzi, og mine glætteste skinnstøvler var Forsvarets.

Redigert:

Disse K-Way jakker brukes på byen som på fjell, sjø etc...
For min del, jeg brukte disse lomme-anorak som barn når jeg var på vei til/fra skolen og at det plutselig regnet kraftig.
Hvis jeg er helt alene på TS å kle meg "casual" da er det ett veldig eksklusive forum...

Ha-ha-ha!:D:D
Vet ikke om innlegget var ment å være morsomt, men det var det virkelig:D

Jeg likte K-way jeg.

• Liker
Reaksjoner: Chalshus
Disse K-Way jakker brukes på byen som på fjell, sjø etc...
For min del, jeg brukte disse lomme-anorak som barn når jeg var på vei til/fra skolen og at det plutselig regnet kraftig.
Hvis jeg er helt alene på TS å kle meg "casual" da er det ett veldig eksklusive forum...

Nånå. Selv er jeg kjent for å ikle meg lyse slacks på fredager innimellom. Hvis ikke det er casual så vet ikke jeg.

Tror faktisk jeg har hatt en eller annen form for K-way anorakk i sin tid :) Likte mye av det jeg så inne på siden der igrunn :) Daglig antrekket mitt er jeans og tskjorte , mens på ærbe så spanderer arbeidsgiver flotte røde og gule klær som er akkurat passe baggy lol Skal jeg pynte meg så liker jeg nok litt den italienske stilen, men det tror jeg har med og gjøre at jeg elsker alt italiensk. Har ikke mye med snobberier og gjøre :p Synes K-way burde finne veien til Norge jeg egentlig. Praktisk plagg :)

Jeg er ikke så inn i fargefulle greier men noe jakke som den der, kunn jeg tenke meg.

http://k-way.ca/en/men/350-tornado-mens-navy.html

Eller disse 2 sider jakker er skikkelig bra hvis man skulle ta seg en fjelltur eller noe lignende ekspedisjon i øde områder, til og med på sjø: Den oransje "distress" side er perfekt å snu på seg hvis man trenger å bli synlig for de andre eller er i nødsituasjon og trenger å bli fort lokalisert av helikopter, redningstjeneste etc...

• Liker
Reaksjoner: wreckmaster