Kan det bli bedre?

R

Rolf

Guest
Må si jeg ble litt småglad av dette.

imagejpg1_zpsf69bb534.jpg

Redigert av en moderator:
Syns det kan bli veldig mye verre, og kan ikke si det vekker noen følelser i det hele tatt. Det er klokker, men not really.

Faktisk blir jeg sannsynligvis like lite provosert av de "klokkene" som et medlem av Norsk Jaguar Klubb ville blitt provosert av dette ;)

car-modifications.jpg

Syns det kan bli veldig mye verre, og kan ikke si det vekker noen følelser i det hele tatt. Det er klokker, men not really.

Faktisk blir jeg sannsynligvis like lite provosert av de "klokkene" som et medlem av Norsk Jaguar Klubb ville blitt provosert av dette ;)

car-modifications.jpg

Den går sikkert ille fort.....

Det er billige moteklokker. Verken mer eller mindre. Finner det ikke provoserende. Det blir mye verre med en gang noe utgir seg for å være noe det faktisk ikke er.

Håper jeg ikke tråkker noen på tærne nå, men denne er minst like grell og koster en kvart million:

- et formildende trekk er at den er mekanisk :)

Redigert:
Så klart det kan bli værre! Håper jeg ikke tråkker noen på tærne nå, men denne er minst like grell og koster en kvart million:

- et formildende trekk er at den er mekanisk :)

Den har en god veninne av meg:) faktisk bedre i virkeligheten. Men er nok enig at det er langt bedre steder og plassere de pengene..

Det er klart man blir glad av den klokkebuketten - morsomt at du endret tråden også;)

Haha, morsom endring av trådstarter når responsen trolig ikke ble slik han hadde tenkt.