Kan noen snakke meg vekk fra denne dealen?

Det finnes vanskelige oppgaver og det finnes umulige oppgaver.

Denne oppgaven kommer i sistnevnte kategori, så du må nok bare trykke "kjøp".

:D

Datt over et supertilbud via nettavisen (tror jeg). Jeg sitter bare å tripper med kjøpefingen her.

http://www.militarytime.no/index.php?do=product&id=16&ref=AFA2F29C-8E96-4A91-9258-4E7CB8D58981

Seriøst ??? hvis ja hadde de en flott avbetalingsplan på kr 73 pr.mnd i .........
Men det er jo en Bell&Ross du skulle hatt.....
Bell-Ross-BR03-92-Military-Ceramic.jpg
[/IMG]

Mvh
Timebandit;)

Her er det bare å kjøpe skjønner jeg. Får benytte meg av avbetalingsplanen da. Ingenting er som å betale klokken to ganger ;)

Her er det bare å kjøpe skjønner jeg. Får benytte meg av avbetalingsplanen da. Ingenting er som å betale klokken to ganger ;)

Gleder meg til unboxing! For ikke å snakke om neste GTG ;)

Lang leveringstid?

Den der er sykt kul IRL, løp og kjøp! Bruktprisen på slike holder seg knallgodt, du taper maks 15-1600 ved salg. Det er langt under bla Rolex og Patek!

Den der er sykt kul IRL, løp og kjøp! Bruktprisen på slike holder seg knallgodt, du taper maks 15-1600 ved salg. Det er langt under bla Rolex og Patek!

Tror nesten du må betale for å prakke en slik søtsak på andre WIS'er. Litt skeptisk til remmen da. Virker ikke som den fyller lugsene helt. 21mm gummi på 22mm lugs? Må sove på det...

Om du ikke klarer å snakke deg selv vekk fra den Sponon er du så fortapt at det ikke er noe poeng i uansett. :p
Bare kjøp den! :D

Det var ikke lett, men tok en beslutning i natt. Hadde håpet på å dra i land Tidssonens råeste klokke her, men det var noe som ikke helt stemte. Jeg tror jammen det er snakk om en kopi her.

Jaja, mer fisk i havet.