Kansje smart å vente med tv-kjøpet?

Æsj, håper den ikke kommer på noen år, har akkurat handlet Samsung 55" LED 3D tv, og er meget svak for Apple-produkter.

Æsj, håper den ikke kommer på noen år, har akkurat handlet Samsung 55" LED 3D tv, og er meget svak for Apple-produkter.

Lurer på om denne må synkes med iTunes jeg!? :p Roten til alt vondt her i verden :p

Hehe, iTunes til windows er ikke helt... polert.. nei :p

Kjøp deg en mac, der fungerer det bra :D

Hehe, hadde det ikke vært så lukket som det er, så kan det nok hende jeg hadde endt opp med en Mac jeg også! Det er ihvertfall de PCene som ser best ut! :)

Edit: Også måtte det vært en letter måte å høyreklikke på ;) Var ihvertfall veldig knot sist gang jeg fikla med en sånn en :p

Veldig mange som snakker om hvor lukka mac-os er, hva menes med dette? Jeg har aldri merket noe til dette, jeg bruker kun mac`en til vanlige ting, jobbe på, regnskap, surfing, osv. Har aldri opplevd noe problemer da.

Gamle windows maskina mi kræsjet flere ganger iløpet en mnd, har hatt mac nå i nesten to år uten noen som helst problemer med kræsj:)

Veldig mange som snakker om hvor lukka mac-os er, hva menes med dette? Jeg har aldri merket noe til dette, jeg bruker kun mac`en til vanlige ting, jobbe på, regnskap, surfing, osv. Har aldri opplevd noe problemer da.

Gamle windows maskina mi kræsjet flere ganger iløpet en mnd, har hatt mac nå i nesten to år uten noen som helst problemer med kræsj:)

Nei for folk flest så tror jeg faktisk en mac er det beste/enkleste (gud forby om noen jeg kjenner så meg skrive det) :)

Windows krasjet mye før ja, men med riktig merke på PCen og windows 7 så har det blitt en del bedre! Men ikke på langt nær så stabilt som iOS/Linux desverre :S Kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig..

Men tilbake til Apple TV, om den kommer til å se så bra ut som dem lover, å ikke kommer til å være for smart for sitt eget beste.. Så kjøper jeg en! :p Så kan jeg gi deg review ;)

Men er redd det ikke blir sånn :(
apple-tv.jpg

http://www.businessinsider.com/apple-tv-details-gene-munster-2011-11

Har tidligere ment at MAC var for tullinger og de som driver med grafikk etc.

Men så kjøpte jeg iPhone da det kom.....så ble det jaggu en iPad....og da ble det til slutt en Macbook pro.
Når jeg så hvor godt iPhone og iPad fungerte så var valget lett egentlig. Mange som sier det er mindre muligheter med dette kontra android og pc, men jeg savner iallefall ingenting så da er det greit for min del. Er strålende fornøyd, stabilt som bare det. Med SSD disk og 8gb minne suser det jo avgårde også.

Men det skal også sies at Windows7 også er bra, kan ikke sammenlignes med forgjengeren vista.

Hehe, hadde det ikke vært så lukket som det er, så kan det nok hende jeg hadde endt opp med en Mac jeg også! Det er ihvertfall de PCene som ser best ut! :)

Edit: Også måtte det vært en letter måte å høyreklikke på ;) Var ihvertfall veldig knot sist gang jeg fikla med en sånn en :p

Byggekvaliteten i en macbook pro er vel stort sett umatchet ja. Kjenner flere som kjøper den for så å installere windows.
Ser kanskje hva du mener med lukket. At ikke alle programmer fungerer på mac. Jeg kjører virtuell windows for en del skoleprogrammer. Men annet enn det syntes jeg ikke det er mye lukket. Alle relevante innstillinger kan tweakes. Og om du går inn i terminal er det ingen sak å tweake de urelevante innstillingene også. Er ikke veldig forskjellig fra nyere windows der egentlig.

Var veldig enig med høyreklikk i starten. Men nå syntes jeg ikke det finnes noen mer naturlig måte. Bare legger to fingre på touchpadden og klikker. Hvor som helst. En egen knapp eller touchpad delt i høyre og venstre sone er helt unaturlig for meg nå. Mye mindre unødig forflytting av fingeren også ;)

Mellom den MBP jeg har nå og den forrige hadde jeg en Dell XPS med win 7. Grom maskin, masse ytelse og win7 er virkelig et bra operativsystem. Men.. Det mangler den brukeropplevelsen man får fra mac. Der alt bare fungerer sammen, uten at man trenger å tenke over det / følge med på det. Så jeg var tilbake til mac før det var gått 3 mndr. Følger dog spent med på win8 nå. Det har potensiale til å få os x til å se gammeldags ut. Håper bare de har baller nok til å begrense maskinvaren ytterligere slik de nå har gjort med telefoner. Tror det er den beste veien framover nå.

Har hatt mac i 7 år nå, og jeg blir nervøs hver gang jeg setter meg ned forran en pc med windows. Makan til rotete operativ system skal man lete lenge etter :)

Fra spøk til revolver: Jeg gleder meg til Apple lanserer TV. Satser på at den knuser det meste, med unntak av B&O, på design-fronten!

Bestefaren min sa det i 1960, at det var best å vente med å handle TV, fordi den teknologiske utvikligen var rivende og at det garantert ville dukke opp noe nytt og bedre om kort tid... det har han vel hatt rett i siden, men om det er et argument for å vente med å handle? Tja. TV-apparat med akseptabel kvalitet har jo blitt fryktelig billig nå om dagen.

Bestefaren min sa det i 1960, at det var best å vente med å handle TV, fordi den teknologiske utvikligen var rivende og at det garantert ville dukke opp noe nytt og bedre om kort tid... det har han vel hatt rett i siden, men om det er et argument for å vente med å handle? Tja. TV-apparat med akseptabel kvalitet har jo blitt fryktelig billig nå om dagen.

Farge TV kostet 7500 når det kom på 60-tallet. Jeg betalte under halvparten for en Full-HD 42" LCD på nyåret nå.
Faktisk akkurat det samme som jeg betalte for 32" CRT tv`n min når jeg kjøpte den for 6år siden.
Lønningene stiger og prisene på mange varer holder seg stabile, da blir det mere igjen til klokker :D

TV'n min er snart helt utdatert, og har ventet med nytt helt siden jeg først leste om disse spekulasjonene i fjor. Håper det kommer i år :D

Har hatt mac i 7 år nå, og jeg blir nervøs hver gang jeg setter meg ned forran en pc med windows. Makan til rotete operativ system skal man lete lenge etter :)

Fra spøk til revolver: Jeg gleder meg til Apple lanserer TV. Satser på at den knuser det meste, med unntak av B&O, på design-fronten!

Det er fordi du ikke kan det, windows 7 er på ingen måte et rotete OS.
jeg har samme problemet med iOS. Opplever det som å sitte på en klientpc med et lukket begrenset interface som ikkke gir meg tillgang til annet en nettleser osv. Men jeg har heller aldri tatt meg tid til å lære meg å bruke iOS.

Tven blir sikkert magisk, de kommer uten tvil til å lage en revolusjon! Fjernkontrollen alene kan sikkert forsvare prisen den kommer til å ha. At man raskt må ha adaptere for å koble til en blurayspiller gjør ingen ting, for slikt har man vel ikke lyst på? Man har jo apple tv, og når man speiler ipaden så trenger man ikke annen spillkonsoll.

Hadde bare ytelsene til B&O stått i stil til design og pris.... ;)