Æsj, håper den ikke kommer på noen år, har akkurat handlet Samsung 55" LED 3D tv, og er meget svak for Apple-produkter.
Hehe, iTunes til windows er ikke helt... polert.. nei
Kjøp deg en mac, der fungerer det bra
Veldig mange som snakker om hvor lukka mac-os er, hva menes med dette? Jeg har aldri merket noe til dette, jeg bruker kun mac`en til vanlige ting, jobbe på, regnskap, surfing, osv. Har aldri opplevd noe problemer da.
Gamle windows maskina mi kræsjet flere ganger iløpet en mnd, har hatt mac nå i nesten to år uten noen som helst problemer med kræsj
Hehe, hadde det ikke vært så lukket som det er, så kan det nok hende jeg hadde endt opp med en Mac jeg også! Det er ihvertfall de PCene som ser best ut!
Edit: Også måtte det vært en letter måte å høyreklikke på Var ihvertfall veldig knot sist gang jeg fikla med en sånn en
Bestefaren min sa det i 1960, at det var best å vente med å handle TV, fordi den teknologiske utvikligen var rivende og at det garantert ville dukke opp noe nytt og bedre om kort tid... det har han vel hatt rett i siden, men om det er et argument for å vente med å handle? Tja. TV-apparat med akseptabel kvalitet har jo blitt fryktelig billig nå om dagen.
Har hatt mac i 7 år nå, og jeg blir nervøs hver gang jeg setter meg ned forran en pc med windows. Makan til rotete operativ system skal man lete lenge etter
Fra spøk til revolver: Jeg gleder meg til Apple lanserer TV. Satser på at den knuser det meste, med unntak av B&O, på design-fronten!
Har hatt mac i 7 år nå, og jeg blir nervøs hver gang jeg setter meg ned forran en pc med windows. Makan til rotete operativ system skal man lete lenge etter
Fra spøk til revolver: Jeg gleder meg til Apple lanserer TV. Satser på at den knuser det meste, med unntak av B&O, på design-fronten!
Hadde bare ytelsene til B&O stått i stil til design og pris....