Kar med mange klokker!

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Tenkte noen av forumets medlemmer kunne gledes av å se hvordan det ser ut når en av Timezones moderatorer bestemmer seg for å fotografere hele samlingen sin.

Vi har noe å ta igjen, de fleste av oss :eek:

For en sinnsyk samling, men jeg tror jeg heller ville fokusert på 5-10 highend klokker enn alle de tilsammen.

Til førstnevnte samler, må jeg bemerke at det var en utrolig svær samling ! Faktisk så enormt stor, at jeg ikke gadd scrolle nedover ! :cry: På de første bildene kan det se ut som en mengde "dusinvare" klokker o.l., dermed forsvant min nysgjerrighet...:cry:
Men for all del,- vi har vel alle vår egen smak ? ;)

Da må du scrolle litt lengre ned! Da begynner de tyske og sveitsiske klokkene! Han har virkelig noen godsaker. Men klart, det er ikke så jævla fett med 40 gammle seikoer! Håper foresten jeg ikke fornærmet none med det siste der... :D

Seikoer er et av fokusene i samlingen hans, og det synes jeg var interessant nok faktisk! Virker som han er opptatt av å fullstendig komplettere noen av interesseretning han har, og når du skal ha en av hver j**** variant som er produsert blir det jo endel klokker :D

En spennende samling synes jeg, med artige vintage - og urverktemaer. "High end" er ikke alt :)

(Jeg fant dessuten interessante ur fra IWC, Panerai, Patek, AP, UN, Breguet, Chopard, Girard-Perregaux, JLC, Breitling, Rolex, Omega, Zenith, Heuer og Blancpain blant "dusinvarene" ;) )

Hauk skrev:
Da må du scrolle litt lengre ned! Da begynner de tyske og sveitsiske klokkene! det siste der... :D

Betviler ikke at det finnes noen "skatter" blant alle de urene,- men likevel... :|

Bedre med et par-tre ur på armen ( i skapet), enn hundrevis i garasjen ! :mrgreen:

Heller ikke spesielt imponert over klokkesamlingen til første mann... heller ikke imponert over måten han ser ut til å ha behandlet urene sine.

Centurion skrev:
Haha, tenk deg hvilken kostnad den dagen han evt skal ha service på disse hundretalls urene.
Er nok redd for at disse urene går på dynga før eller siden. Majoriteten ihvertfall. Mye av dette er virkelig ikke noe å spare på.