Keen på ny klokke, hva skal man velge?

Medlem
29. mai 2010
Sted
Bærum
Det har vært latterlig mange utboksinger på TS siden nyttår. Grønn av misunnelse bare må jeg få på noe nytt selv. Har derfor lagt ut en klokke for salg og tror den går i dag.

I så fall blir det ny klokke, budsjett ca 20 store. Ikke akkurat en sum som byr på de heiteste urene, men..

Har funnet ut at 40 og 42 mm passer meg best, og jeg har derfor scopet ned valget til Tudor heritage chrono (fått en god pris hos forhandler), IWC pilot eller lete opp en gmt master rootbeer.

Ka tycks? :???:

tudor-heritage-chrono-1-thumb-450x337-6533.jpg

iwc.jpg

Rolexroot.jpg

Hva har du fra før av? Jeg er svak for IWC Pilot og har egentlig ikke så mye til overs for hverken Rootbeer eller Heritage Chrono..

Hoi, det var tre klokker det var vanskelig å velge mellom gitt.
Det som slo meg før jeg rakk å tenke meg om var rootbeer.
Etter noen sekunders tenketid kom jeg på hvor mye jeg liker IWC, så en pilot på lenke it is...:D

Som Marius ytrer, så har det jo litt å si hva du har fra før. Men, av de tre? Da ville jeg ha valgt IWC :)

Har aldri hørt om gmt master rootbeer før. Det er brukt går jeg ut i fra? Hvilket produksjonsår er de fra?

Samtlige var meget verdige valg, men jeg tror jeg ville gått for en IWC av de tre der :)

Takk for alle svar og meninger :D
Jeg må innrømme at jakten alltid er like morsom. Synes alle de tre klokkene jeg har sett på har sitt særpreg og sine kvaliteter, hvilket ikke akkurat gjør valget noe enklere :oops:

Den er klassisk og fin, Frodo!
Har vel scopet det ned til enten denne el tudoren, om det ikke kommer overraskelser susende inn fra sidelinjen :p

IWC er en keeper, Tudoren er råfltot nå men nå er vi midt oppe i en retro-er-fint periode. Hvem vet hvor lenge det varer ?