Kermit Service - Bezel

HSR

Medlem
28. april 2011
Sted
Oslo
Hei!

Jeg søkte litt rundt men fant ikke ut det jeg lurte på.

- Dersom en kermit sendes på service, bytter de ut bezelen dersom denne har en ripe?
Ligger dette i prisen (5k) eller må man betale ekstra? Og må man be om det spesifikt?

Håkon

Du må be om å få den byttet å det koster penger. Sist jeg kjøpte en Bezel insert kostet den 800,- men det er noen år siden.

Hei!

Jeg søkte litt rundt men fant ikke ut det jeg lurte på.

- Dersom en kermit sendes på service, bytter de ut bezelen dersom denne har en ripe?
Ligger dette i prisen (5k) eller må man betale ekstra? Og må man be om det spesifikt?

Håkon

Ikke samme uret, men jeg går ut ifra at prosedyrene er de samme. Når jeg sendte min SD 16600 til Lervik, så måtte jeg spesifikt be de om å bytte bezel insert(denne var også ripete). Den kostet ca 800 kr inkl arbeid hvis jeg ikke husker feil.

Redigert:
Ikke samme uret, men jeg går ut ifra at prosedyrene er de samme. Når jeg sendte min SD 16600 til Lervik, så måtte jeg spesifikt be de om å bytte bezel insert(denne var også ripete). Den kostet ca 800 kr inkl arbeid hvis jeg ikke husker feil.

Takk, det var jo ikke ille! (regner med at de har grønne på lager)

Håkon

Grønn alu-bezel er dyrere av en eller annen grunn. Snakker altså ikke keramisk LV...

Bezel

Jeg hadde beholdt orginal bezelinsert uansett. Hvis du ønsker å skifte må du sørge for å få den gamle tilbake.
Tom

Hvilken årsmodell er LV'n din? Kjipt om en flat-four insert går i søppla hos Lervik;)

Er nok en 2008 modell med vanlig 4 gitt, men kommer ikke til å gjøre noe med det.
Skaden er mikroskopisk og dette er en toolwatch :)

Av nysgjerrighet, noen som vet hvor mye en grønn kermit insert koster?

Håkon f

Må vurdere å få Kermiten på service selv snart.. Kjenner jeg er "redd" de skal voldta den.

Skal spesifikt skrive i følgeskriv at de ikke skal røre ting som bezel, skive, visere, etc. Polering skal de heller ikke prøve seg på. Men spørs jo på om dette faktisk kommer frem til utførende..