Kiel Patrick James armbånd

Medlem
17. mai 2012
Sted
Trondheim
Hei!

Jeg har lenge vært på leting etter Kiel Patrick James armbånd. Det har seg slik at jeg bare har funnet et par på noen ymse sider fra USA, som altså innebærer stygge toll og momsavgifter på et relativt lite og billig armbånd. Er det noen som vet om noen, evt en butikk i europa/nærheten som distribuerer disse armbåndene?

På forhånd, takk.

Edit: Ser visst ut som jeg har blinkset litt på tittelen, skal være Kiel James Patrick.. :)

Redigert:
Hei!

Jeg har lenge vært på leting etter Kiel Patrick James armbånd. Det har seg slik at jeg bare har funnet et par på noen ymse sider fra USA, som altså innebærer stygge toll og momsavgifter på et relativt lite og billig armbånd. Er det noen som vet om noen, evt en butikk i europa/nærheten som distribuerer disse armbåndene?

På forhånd, takk.

Edit: Ser visst ut som jeg har blinkset litt på tittelen, skal være Kiel James Patrick.. :)

Jeg bestilte mitt direkte fra hjemmesiden deres, og betalte ca 200-250,- i toll :)

Gå på www.etsy.com og søk på f.eks anchor bracelet. Jeg har selv kjøpt en god mengde, sikkert 10 stykker, fra forskjellige selgere, det meste håndlagd og i til min erfaring svært god kvalitet. Har ikke betalt en krone i toll, heller :p

Edit: Fant ingenting fra Kiel Patrick James på Etsy dog. Men, mye annet moro :)