Nå er det krise for "de gamle" i Kina og på verdensbasis.
Kina forbyr i praksis diesel, bensin og hybridbiler fra juli 2023 samtidig som "de gamle" sitter på 4 mill usolgte biler i Kina som nærmer seg verdiløse. Måten de gjør det på er at man ikke får registrert nye ICE-biler i befolkningsentre som Beijing, Shanghai, etc
Det ser nesten ut som det er en "Nokia" på gang.
Toyota har ikke en ren elbil på markedet for i 2027. Følger verden trendskiftkurven til Norge i overgang fra ICE til EL er nybilsalget 90% når Toyota kommer med sine elbiler..
Lang garantiordning på spesielt nye Toyota biler kan vise seg å være verdiløs.
Dette blir spennende å følge med på.
Kina forbyr i praksis diesel, bensin og hybridbiler fra juli 2023 samtidig som "de gamle" sitter på 4 mill usolgte biler i Kina som nærmer seg verdiløse. Måten de gjør det på er at man ikke får registrert nye ICE-biler i befolkningsentre som Beijing, Shanghai, etc
Det ser nesten ut som det er en "Nokia" på gang.
Toyota har ikke en ren elbil på markedet for i 2027. Følger verden trendskiftkurven til Norge i overgang fra ICE til EL er nybilsalget 90% når Toyota kommer med sine elbiler..
Lang garantiordning på spesielt nye Toyota biler kan vise seg å være verdiløs.
Dette blir spennende å følge med på.