Ønskes kjøpt *KJØPT* Reverso?

aek

Medlem
23. des. 2013
Sted
Akershus
Jeg er nok adskillig eldre enn det gjennomsnitlige forummedlem, så jeg har antakelig mye dårligere tid også! Jeg tenker derfor å gå direkte fra (praktisk talt) klokkeløs til grail... Jeg er så ny her at jeg ikke har fått dykkersyke ennå (men det er sikkert bare et tidsspørsmål). Jeg har drømt om en Reverso i minst 20 år, men har altså ikke greid å realisere drømmen riktig ennå. Så da har jeg kanskje ikke så dårlig tid likevel...

For meg finnes det ikke stygge Reversoer, derfor er jeg interessert i alle (stål-)modeller i herrestørrelse. @Bompi har liggende ute en Squadra Hometime som kan være aktuell, men egentlig har jeg nok mest lyst på en som ikke har «est ut i bredden»; mer tro mot originalen og mer formfullendt i mine øyne.

Så derfor: Er det for tiden noen der ute som har et Reverso-forslag til meg?

Redigert av en moderator:
...og i dag er dagen da jeg hadde tenkt å kjøpe Reversoen til @Bompi, men et Parisopphold har hindret meg i det, og i mellomtiden har han byttet den bort, den slasken... Neida, fint for ham, der han nå går rundt med en liten (nåja...) italiener på hånden, men jeg ble litt småfortvilet da jeg oppdaget det, der jeg gikk og dro dragen inn i parisiske urmakerbutikker for å prøve Reversoer. Hun er veldig lettdradd, så det gikk fint, det. Dessuten mener hun at jeg uansett ikke er Squadratypen, hva nå det måtte bety, så hun er glad til. Hun mener til og med at jeg ikke er Reverso-typen, men det mistenker jeg er bare fordi hun selv har en og ikke vil ha flere inn i huset...

Så derfor; Reverso-forslag mottas fortsatt med takk, også Squadra! (D'ække hun som bestemmer...Tror jeg da.)

Redigert av en moderator: