Jeg er nok adskillig eldre enn det gjennomsnitlige forummedlem, så jeg har antakelig mye dårligere tid også! Jeg tenker derfor å gå direkte fra (praktisk talt) klokkeløs til grail... Jeg er så ny her at jeg ikke har fått dykkersyke ennå (men det er sikkert bare et tidsspørsmål). Jeg har drømt om en Reverso i minst 20 år, men har altså ikke greid å realisere drømmen riktig ennå. Så da har jeg kanskje ikke så dårlig tid likevel...
For meg finnes det ikke stygge Reversoer, derfor er jeg interessert i alle (stål-)modeller i herrestørrelse. @Bompi har liggende ute en Squadra Hometime som kan være aktuell, men egentlig har jeg nok mest lyst på en som ikke har «est ut i bredden»; mer tro mot originalen og mer formfullendt i mine øyne.
Så derfor: Er det for tiden noen der ute som har et Reverso-forslag til meg?
For meg finnes det ikke stygge Reversoer, derfor er jeg interessert i alle (stål-)modeller i herrestørrelse. @Bompi har liggende ute en Squadra Hometime som kan være aktuell, men egentlig har jeg nok mest lyst på en som ikke har «est ut i bredden»; mer tro mot originalen og mer formfullendt i mine øyne.
Så derfor: Er det for tiden noen der ute som har et Reverso-forslag til meg?
Redigert av en moderator: