KJØPT!! WTB: Longines Hydro Conquest XL

Medlem
13. juni 2010
Sted
Bærum
Er på utkikk etter en Longines Hydro Conquest XL (Mod L3.665.4.76.2). Har du en slik en for salg, så er det bare å ta kontakt. Drar på ferie på mandag, så ønsker du en rask handel, så blir vi kanskje enige i løpet av helgen? :)

Ønsker med boks og sertifikat.

Takker for den, den glapp i mitt søk på Finn. Fant en til på Finn + diverse på utenlandske steder, men etter å ha fulgt med litt på forumet en stund tenkte jeg at også denne var å finne i flere "beholdninger" blant forum-medlemmene :)

Bare et lite tips; etter hva jeg har sett på en del av klokkene som er til salgs av denne tøfe "monterklokken" fra Longines på spes finn.no, er en del av de ganske så ripete og med en del mindre eller større hakk i kasse, bezel etc så vær evt litt ekstra obs på det vis du skulle finne et eksemplar. Grunnet det er en massiv og stor klokke tror jeg det er en og annen eier som har dratt borti en dørkarm eller ti ;) Men er jo meget mulig et av forumets gode medlemmer har et pent brukt og velholdt eksemplar de kan avse til deg :)

Magnus

Takker for tilbakemelding Magnus. Tenkte samme tanken da jeg var innom en AD tidligere i dag og prøvde den på, ettersom den ropte "kjøp meg" da jeg passerte monteret på gaten. Dersom dette er tilfellet på det som er tilgjengelig på bruktmarkedet, skal jeg alltids "stå over" med en BNIB :) Men forsiktige forum-medlemmer oppfordres fortsatt til å sende meg en PM