Hei .
Jeg er i startgropa for kjøp av mitt første Panerai ur og har i den anledning rotet litt rundt på finn.no. Har falt litt for en GMT 44 som jeg synes ser feiende flott ut og i mitt prisleie.
Det jeg lurer på er om det er noen negative/positive sider med dette uret generelt, og med det gjeldende uret spesielt. Tillater meg å vedlegge linken til annonsen og spør da om det er noen røde flagg, og om selger er kjent blant medasylanter.
På forhånd takk for hjelp og innspill.
Jeg er i startgropa for kjøp av mitt første Panerai ur og har i den anledning rotet litt rundt på finn.no. Har falt litt for en GMT 44 som jeg synes ser feiende flott ut og i mitt prisleie.
Det jeg lurer på er om det er noen negative/positive sider med dette uret generelt, og med det gjeldende uret spesielt. Tillater meg å vedlegge linken til annonsen og spør da om det er noen røde flagg, og om selger er kjent blant medasylanter.
Panerai Luminor GMT 44 - full service i 2018 | FINN torget
Selger en meget pen Panerai Luminor 44 GMT - Denne ble tatt i bytte og benyttet i rotasjon med andre klokker siden 2014 - Full service hos Urmaker Bjerke i 2018 (dokumentasjon medfølger) - Modell: PAM 00088 - Årsmodell 2012 - Gangreserve: ca 40 timer - Diameter: 44mm - Glass: Safier - Urverk...
www.finn.no
På forhånd takk for hjelp og innspill.