Kjøp av klokke

Medlem
4. nov. 2010
Sted
Bergen
Hei,

Har lenge gått og tenkt på og kjøpe min første automatiske klokke, men jeg har aldri greid og bestemme meg for noen spessiel klokke enda. Har sett mye på Tag Heuer, Omega og Breitling, men greier ikke bestemme meg, har heller ikke så veldig god erfaring med automatiske klokker, men en gang må bli den første :) Har dere noen gode tips eller forslag om hva som kunne vert den rette klokka for meg?

Mvh
Trond :)

Hva slags klokke er du ute etter? skal du ha ett dressur eller en "Beater"? Hvis du skal ha sistnevnte anbefaler jeg Breitling SO Steelfish! Kjempefornøyd med min :)

BREITLING.jpg

Hei,

Har lenge gått og tenkt på og kjøpe min første automatiske klokke, men jeg har aldri greid og bestemme meg for noen spessiel klokke enda. Har sett mye på Tag Heuer, Omega og Breitling, men greier ikke bestemme meg, har heller ikke så veldig god erfaring med automatiske klokker, men en gang må bli den første :) Har dere noen gode tips eller forslag om hva som kunne vert den rette klokka for meg?

Mvh
Trond :)

Det finnes mange tråder som tar opp din problemstilling her inne på forumet. Kos deg med disse og se om du kommer noe nærmere et valg.

Hva slags klokke er du ute etter? skal du ha ett dressur eller en "Beater"? Hvis du skal ha sistnevnte anbefaler jeg Breitling SO Steelfish! Kjempefornøyd med min :)

BREITLING.jpg

Kjempe flott klokke du har, men om jeg skulle gått for en breitling ville jeg helst hatt en heritage, liker omega planet ocean også veldig godt :) takk for svar!

Money, money..

En god begynnelse er å bestemme deg hvor mye kronasje du kan bruke, deretter til hvilket bruk du tenker den skal være til.
Dernest vil muligens din alder / jobb o.l spille noe inn.

Tilslutt, som allerede noen har nevnt før meg, bruk noe tid her inne, så vil du kunne finne mange gode tips på lignende problemstillinger.

Lykke til! :)

En god begynnelse er å bestemme deg hvor mye kronasje du kan bruke, deretter til hvilket bruk du tenker den skal være til.
Dernest vil muligens din alder / jobb o.l spille noe inn.

Tilslutt, som allerede noen har nevnt før meg, bruk noe tid her inne, så vil du kunne finne mange gode tips på lignende problemstillinger.

Lykke til! :)

Er usikker på hvor mye jeg vil legge i klokka, enkelte dager er jeg villig til og bruke masse menst andre dager ikke fult så mye. Klokken kommer til og bli brukt i jobb, fritid, o.l. Har falt veldig for Omega seamaster planet ocean, leter litt gjennom her inne på forumene, men jeg er helt ny så jeg er ikke helt inne i dette enda. Tusen takk for svar :)

Hei,

Mvh
Trond :)[/QUOTE
Sendt PM

Seamaster er et godt valg. Bankers som banken, og veldig anvendelig.
PO i XL med sort bezel eller en Bond (blå bezel og hakket mindre).

Lykke til, og velkommen skal du være.

Seamaster er et godt valg. Bankers som banken, og veldig anvendelig.
PO i XL med sort bezel eller en Bond (blå bezel og hakket mindre).

Lykke til, og velkommen skal du være.

Takker for all hjelp her inne, setter stor pris på all info ;))
Ja jeg tenker på en Planet Ocean i svart, gjerne med oransje tall,
men svart funker også fint. Lurer litt på og kjøpe en brukt, så jeg håper
det dukker opp noe her inne snart :)

FEILPOSTET

Denne tråden hører IKKE hjemme i "Kjøp og salg" hvor den først ble postet. Dette burde være åpenbart...

Støtter tanken om en Breitling SOH.
Her representert ved chrono LE.:)

DSCF0021.jpg

Er veldig fornøyd med denne.:mrgreen: