Kjøp av OEM straps?

Medlem
3. aug. 2009
Sted
Planet Earth
Nå som min 270 først er kjøpt, finner jeg at jeg må supplere med et par nye reimer.
OEM.
Er det eneste alternativet i så måte AD'n i byen, eller er disse mulig å få kjøpt andre steder?

Jeg ser etter
- Alligator black brilliant TEC, eller Alligator black semimat TEC, samt
- Riva-reimen.
Med hvit søm.

Gode tips tas imot med åpne armer.
Og, om noen har noe pent brukt liggende, er jeg veldig lydhør for tilbud.
;)

Såvidt meg bekjent er det kun ADs som leverer OEM til Panerai (det dukker jo opp litt på eBay ol.), i tillegg til at det nok er noen gråmarkedsdealere som kan skaffe.

Til Panerai er det jo veldig mange flinke strap-produsenter som lager custom etter mål og ønsker.

Min erfaring er at Bjerke er flinke på tilbehør, selv om det ikke er uvanlig at det må bestilles inn...

Er såpass rebelsk at jeg bumper denne tråden.

Vurderer sterkt en OEM Jules Verne strap, og lurer på om noen har fått prøvd og/eller sett denne live?

market_image.1750091.jpg

Vurderer sterkt en OEM Jules Verne strap, og lurer på om noen har fått prøvd og/eller sett denne live?

Det gjør du rett i, Sponon!
Minner meg bare om at jeg må ta turen innom Bjerke i morgen.....;)

Ja, jeg har observert krokodiller og alligatorer i live ved opptil flere anledninger - fascinerende skapninger! De har en alligator på Reptilhuset i Oslo, som vel blir det nærmeste for oss på østlandet:D:D:D

Da ble det denne i dag; - OEM Black Alligator.
Mest på grunn av hvit søm, som jeg synes er klassisk og kledelig.

Remskifte finner sted i morgen.

Et par bilder fra nettet - av ren illustrativ art.
(Vel, det nærmeste jeg kommer den jeg kjøpte)
;)

widecapolavoroblack1.jpg

widecapolavoroblack2.jpg

Gratulerer, Moore.

Kan gå god for Panerai sine gator remmer. De er kjent for å være de beste. Ser ut som den du valgte er den som kommer som standard på 312, og den er griselekker og super comfy :)

Gratulerer, Moore.

Kan gå god for Panerai sine gator remmer. De er kjent for å være de beste. Ser ut som den du valgte er den som kommer som standard på 312, og den er griselekker og super comfy :)

Takker, Sponon!
Du har sikkert rett mht 312, og jeg vil tro den kommer pent og godt til sin rett på min 270 også. Skal bli fint å få den på hånden etterhvert og få "feelingen" med den i sitt rette element.

:D