Aftens
Sitter å ransaker nettet for klokker, tastaturet er vått i sikkel og jeg tar meg selv i å tørke gliset mitt med gulpekluten til minstemann.
Tidssonen.no/ Leirvik Ur/ Finn.no/ osv.
Jeg vil ha dem alle
Hvordan velger jeg klokke på budsjett?
Jeg har ca 10.000,- til bruk på enda et ur.
Jeg er bestemt på at det skal være Automatic eller mekanisk ur, da jeg har nok Quartz klokker.
Finnes så mye deilig der ute.
Man snakker jo om grail, men jeg vil ha mange klokker så den kommer vel.
Jeg har selvfølgelig vært innom klokker som Panerai luminor 412 automatic, Breitling Chrono Avenger, Rolex Submariner, Omega Seamaster Svart Bezel, Bruvik Fjord black and silver Automatic brown leather osv.
Hva velger man?
Noen av klokkene er jo for øyeblikket ute av min rekkevidde prismessig, men deilig å kikke (tease)
Skal jeg kjøpe nå for rundt 10k eller skal jeg vente til jeg får mer rogn i påsan?
Har jo j***a lyst på klokke nå da...
Alle tips mottas med takk
Sitter å ransaker nettet for klokker, tastaturet er vått i sikkel og jeg tar meg selv i å tørke gliset mitt med gulpekluten til minstemann.
Tidssonen.no/ Leirvik Ur/ Finn.no/ osv.
Jeg vil ha dem alle
Hvordan velger jeg klokke på budsjett?
Jeg har ca 10.000,- til bruk på enda et ur.
Jeg er bestemt på at det skal være Automatic eller mekanisk ur, da jeg har nok Quartz klokker.
Finnes så mye deilig der ute.
Man snakker jo om grail, men jeg vil ha mange klokker så den kommer vel.
Jeg har selvfølgelig vært innom klokker som Panerai luminor 412 automatic, Breitling Chrono Avenger, Rolex Submariner, Omega Seamaster Svart Bezel, Bruvik Fjord black and silver Automatic brown leather osv.
Hva velger man?
Noen av klokkene er jo for øyeblikket ute av min rekkevidde prismessig, men deilig å kikke (tease)
Skal jeg kjøpe nå for rundt 10k eller skal jeg vente til jeg får mer rogn i påsan?
Har jo j***a lyst på klokke nå da...
Alle tips mottas med takk