Kjøp av Ur

Medlem
27. des. 2013
Sted
Haugesund
Aftens :)

Sitter å ransaker nettet for klokker, tastaturet er vått i sikkel og jeg tar meg selv i å tørke gliset mitt med gulpekluten til minstemann.

Tidssonen.no/ Leirvik Ur/ Finn.no/ osv.

Jeg vil ha dem alle :)

Hvordan velger jeg klokke på budsjett?
Jeg har ca 10.000,- til bruk på enda et ur.

Jeg er bestemt på at det skal være Automatic eller mekanisk ur, da jeg har nok Quartz klokker.
Finnes så mye deilig der ute.
Man snakker jo om grail, men jeg vil ha mange klokker så den kommer vel.

Jeg har selvfølgelig vært innom klokker som Panerai luminor 412 automatic, Breitling Chrono Avenger, Rolex Submariner, Omega Seamaster Svart Bezel, Bruvik Fjord black and silver Automatic brown leather osv.

Hva velger man?

Noen av klokkene er jo for øyeblikket ute av min rekkevidde prismessig, men deilig å kikke (tease)

Skal jeg kjøpe nå for rundt 10k eller skal jeg vente til jeg får mer rogn i påsan?
Har jo j***a lyst på klokke nå da...

Alle tips mottas med takk :)

Hvis du blir fornøyd med en klokke til 10k, så går du for det. Hvis du derimot egentlig vil ha noe som krever litt mer "rogn i påsan", ja, da er det bare å spare en stund til... :confused:

Nomos har jeg ikke hørt om, selv om det er noe med å gå for det litt ukjente så liker jeg godt når de som ikke er klokkekjennere vet hva jeg har på armen.

Blir nok en del timer til på TS før jeg helt bestemmer meg:)

Takk

Skal ikke så mye mer til enn en 3-4k ekstra så har du en seamaster. Hvis det var 2254.50 du tenkte på. Riktignok ikke ny, men en pent brukt en burde være oppnåelig