Kjøpe deployant clasp

g-s

Medlem
13. jan. 2015
Sted
Drammen
Jeg har etter hvert fått mange skinnremmer med vanlig lås. Kunne tenkt meg å bytte ut et par av disse låsene til deployant clasp. Er det noen som har tips til hvor man kan kjøpe dette av ok kvalitet til en lav pris? Ser det ligger store mengder på ebay, men vanskelig å vite hvilke som er "gode nok".

Er ute etter noe i 16 og 18 mm.

Redigert:
Jeg har etter hvert fått mange skinnremmer med vanlig lås. Kunne tenkt meg å bytte ut et par av disse låsene til deployment clasp. Er det noen som har tips til hvor man kan kjøpe dette av ok kvalitet til en lav pris? Ser det ligger store mengder på ebay, men vanskelig å vite hvilke som er "gode nok".

Er ute etter noe i 16 og 18 mm.

Har du forsøkt Strapcode?

• Liker
Reaksjoner: g-s
Blant rimelige foldespenner blir det vanskelig å overgå RHD spenner fra Bob Davis.
Koster kanskje et par kaffekopper mer enn de billigste fra Ebay men kvaliteten er langt bedre.

Brukes faktisk av en del tyske klokkeprodusenter. Kan anbefales på det varmeste!

• Liker
Reaksjoner: g-s
deployment
dɪˈplɔɪm(ə)nt/
noun
noun: deployment; plural noun: deployments
  1. 1.
    the movement of troops or equipment to a place or position for military action.
    "the authorities announced deployment of extra security forces in towns and cities to prevent violence"
  2. 2.
    the action of bringing resources into effective action.
    "the rapid deployment of high-speed cable Internet services to consumers"
Beklager besserwisseriet, men du finner nok mye flere gode alternativer hvis du leter etter deployant clasp på internettet.

• Liker
Reaksjoner: g-s og Collettmuller
Blant rimelige foldespenner blir det vanskelig å overgå RHD spenner fra Bob Davis.
Koster kanskje et par kaffekopper mer enn de billigste fra Ebay men kvaliteten er langt bedre.

Brukes faktisk av en del tyske klokkeprodusenter. Kan anbefales på det varmeste!

Stemmer også for RHD. Dette er skikkelig kvalitets-spenner.

Takk for tips! :) De hadde vært veldig fine, men går akkurat over 350 kr slik kursen er nå. Kan fort bli dyrere enn jeg tenkte med mva og gebyrer da.

deployment
dɪˈplɔɪm(ə)nt/
noun
noun: deployment; plural noun: deployments
  1. 1.
    the movement of troops or equipment to a place or position for military action.
    "the authorities announced deployment of extra security forces in towns and cities to prevent violence"
  2. 2.
    the action of bringing resources into effective action.
    "the rapid deployment of high-speed cable Internet services to consumers"
Beklager besserwisseriet, men du finner nok mye flere gode alternativer hvis du leter etter deployant clasp på internettet.

Hehe.. Godt observert! :)

Edit: Er du helt sikker? Virker som begge ord brukes. F.eks. Ofrei kaller det deployment: http://www.ofrei.com/page573.html

Redigert: