Hei,
Jeg har sett litt på trådene her inne men likevel er jeg usikker på noe.
Jeg tror jeg nettopp fant min fremtidige klokke. Etter mye om og men samt hjelp av mange hyggelige folk og kunnskapsrike ikke minst hva gjelder klokker har jeg funnet meg en "Omega seamaster professional moon watch "
Den kan fås til 3500 euro som tilsvarer rundt 33 000 kr
Den koster egentlig 4400 euro.
Det beste ville jo vært om jeg kunne få tilsvarende 20% hos en urmaker i Norge, men dere som har vært med i dette gamet lenge, kan jeg få det?
Man skulle tro jeg kunne det.
Spørsmål :
1. Er dette et godt kjøp?
2. Må jeg betale for toll med en gang jeg lander i Norge eller kan jeg nevne dette ved å kontakte dem senere?
3. Har jeg rett på å få igjen noe på momsen?
Dette er riktignok i Finland men er det noen fordeler å kjøpe den på flyplassen?
Jeg har sett litt på trådene her inne men likevel er jeg usikker på noe.
Jeg tror jeg nettopp fant min fremtidige klokke. Etter mye om og men samt hjelp av mange hyggelige folk og kunnskapsrike ikke minst hva gjelder klokker har jeg funnet meg en "Omega seamaster professional moon watch "
Den kan fås til 3500 euro som tilsvarer rundt 33 000 kr
Den koster egentlig 4400 euro.
Det beste ville jo vært om jeg kunne få tilsvarende 20% hos en urmaker i Norge, men dere som har vært med i dette gamet lenge, kan jeg få det?
Man skulle tro jeg kunne det.
Spørsmål :
1. Er dette et godt kjøp?
2. Må jeg betale for toll med en gang jeg lander i Norge eller kan jeg nevne dette ved å kontakte dem senere?
3. Har jeg rett på å få igjen noe på momsen?
Dette er riktignok i Finland men er det noen fordeler å kjøpe den på flyplassen?
Redigert: