Kjøpe klokke i tyrkia?

Medlem
17. april 2011
Hei,
Jeg lurte på om det er mye billigere for klokker i Tyrkia,
og om det er trygt å kjøpe klokke der?

Hei,

Ska ikke gi meg ut for og ha stålkontroll på området,men kjøpte selv klokke fra Hellas(athen)i fjor og detta gjorde jeg per tlf,fikk all info jeg trengte satte pengene på konto til butikken og fikk klokken sent fra athen til korfu som var mitt reisemål på en dag.
Personelig synes jeg servicen jeg fikk fra butikken var fantastisk,de årna alt og mere til så ingenting kunne gått galt.
Det eneste du må tenke på er at det finnes en taxfree regning som du får når du handler dyrt i utlandet og får da tilbake en god del penger på flyplassen før hjemreise.
Jeg fikk 25% avslag på min vare og det uten og prute noe serlig og kunne hente ut nye 650 euro når æ kom til flyplassen på korfu.
Hva du ønsker og gjøre med tollen når du kommerTIL Norge må du jo sjøl vurdere,men mr stat ska jo ha hele 25% så...........
Etter handelen jeg gjore kommer jeg aldrig mere til og kjøpe i mitt fedreland flere ganger.

Hei,

I Istanbul var det ikke spesielt billig, var innom Rolex AD ved havnen. Forsøkte meg dog ikke på pruting og regnet ikke inn momsfratrekk.