Callahan
Støttemedlem
Kluk kluk kluk
Jeg skulle gjerne sett disse homegutta på fest der de oppdager at en har kjøpt sin rolex i Dubai uten å betale moms.
Uff da de hadde vel FRYST han ut.
Kluk kluk kluk
Jeg skulle gjerne sett disse homegutta på fest der de oppdager at en har kjøpt sin rolex i Dubai uten å betale moms.
Uff da de hadde vel FRYST han ut.
Tror vel strengt talt tessa bare trenger litt kjærlighet, for en slik oppførsel kommer ikke gjennom en sunn oppdragelse.
Jøss har hareide rolex???
Jeg har gått under mange navn europer sigøyner og greker men det siste er vel ABB. Ja det er riktig ABB er glad rolex.
Det er ikke rolex jeg går med gitt. Veldig glad for det . Jeg kan jo bli sjekka opp av en av dere.
BTW utsendemessing tror jeg sånne rolex homser har mere felles med ABB enn meg
Unnskyld meg, men hva i himmelens navn feiler det deg ?
Ta deg ubrukelige drittungeholdningen din med deg tilbake til hulen hvor du kom fra og plag ikke oss med dine uspiselige oppgulp jeg overhodet ikke forstår hvor du vil hen med.
Kort fortalt:
Dra til helvete og se deg ikke tilbake.
Fred ut.
Unnskyld meg, men hva i himmelens navn feiler det deg ?
Ta deg ubrukelige drittungeholdningen din med deg tilbake til hulen hvor du kom fra og plag ikke oss med dine uspiselige oppgulp jeg overhodet ikke forstår hvor du vil hen med.
Kort fortalt:
Dra til helvete og se deg ikke tilbake.
Fred ut.
Så først skulle man smugle Rolex, nå er alle med Rolex homser som du har fått i oppgave å kartlegge?
Akkurat dette er jeg ute etter ..................... Kartlegging av rolexhomser i n*rge. Deres femine sider, utaggering og sexliv.
Skal frigi en hærlig artikkel om rolexhomsene skjulte liv
Det er meget god kombinasjon da. Dere elsker jo å ha harde ting i ræva. Dere hadde blitt sjefsmuglere av rolex.
Lurer på hvor mange rolex dere kunne tatt om gangen oppi der.
Dere som er ekte TS'er og som er glad i hobbyen,- vennligst avslutt denne tøvete meningsutvekslingen.
Hold dere for gode for denslags!