Takker for tips.
Jeg tror valget mitt står mellom Seamaster Diver Chronograph Black 213.30.42.40.01.001 og Seamaster 300 M Chronometer Blå 213.30.42.40.01.001, men jeg funderer litt på at de har så godt som lik pris, selv om Diver har flere funksjoner. Hvorfor er det slik?
Jeg ville vurdert en brukt Planet Ocean 2500 cal. Peneste Seamasteren noensinne i mine øyne
Her inne på kjøp og salg kan du finne brukte ur til en god pris i svært fin stand. Jeg også skeptisk til brukt før jeg kjøpte brukt første gang. Nå tviler jeg ikke et sekund. At prisen på SMPchrono ikke er høyere i forhold til vanlig 300 er et godt spørsmål, uret i seg selv er veldig bra. På finn ligger de ofte ute til rundt 13, da gjeren noen år gamle men sett flere ok eksemplarer der oppigjennom. Lykke til.Da den var fin den, men litt over mitt budsjett. Føler ikke helt for å kjøpe brukt, men kan jo få noe bra sikkert. hvor mye billigere kan man få en brukt en da?
Kikker også litt på Speedmaster, men usikker på hva det blir. Må få spart opp litt penger først og.
Takker for tips.
Jeg tror valget mitt står mellom Seamaster Diver Chronograph Black 213.30.42.40.01.001 og Seamaster 300 M Chronometer Blå 213.30.42.40.01.001, men jeg funderer litt på at de har så godt som lik pris, selv om Diver har flere funksjoner. Hvorfor er det slik?
Er en urmaker i Elverum som selger omega...