Kjøpekløe

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Hm, det klør i kjøpefingeren. Men kontoen for tull&tøys er så godt som tom. Og ingen er på vei ut. Hva gjør man da?

Bestiller en ny G-shock fra eBay?

Hm, kanskje noen remmer til Paneraien? Går fortsatt med originalremmene ... Skulle gjerne hatt noen svarte i "carbon" og "kevlar" style.

Hva gjør dere?

:D

Anders skrev:
Hm, det klør i kjøpefingeren. Men kontoen for tull&tøys er så godt som tom. Og ingen er på vei ut. Hva gjør man da?

Bestiller en ny G-shock fra eBay?

Hm, kanskje noen remmer til Paneraien? Går fortsatt med originalremmene ... Skulle gjerne hatt noen svarte i "carbon" og "kevlar" style.

Hva gjør dere?

:D
Haha, jeg har det på akkurat samme måte - jeg råsparer riktignok til noe nytt nå, men har lyst på noe som kan stille kløen så lenge.... Så jeg har lagt inn en del skambud på noen Ollech & Wajs militær/piloter på e-bukta, samt at jeg surfer litt planløst rundt på Finn for å se om det er noe morsomt som kan prutes ned i "har-ikke-råd-til-å-la-være"-klassen....

krille skrev:
Haha, jeg har det på akkurat samme måte - jeg råsparer riktignok til noe nytt nå, men har lyst på noe som kan stille kløen så lenge.... Så jeg har lagt inn en del skambud på noen Ollech & Wajs militær/piloter på e-bukta, samt at jeg surfer litt planløst rundt på Finn for å se om det er noe morsomt som kan prutes ned i "har-ikke-råd-til-å-la-være"-klassen....

+ 1 :D

Er på desperat leting etter en ROlex DJ for tiden.... Argh... Kommer det ikke et bra kjøp snart føler jeg muligheten er overhengende for å gå på en skikkelig smell :(

Jeg og! Måtte bare handle noe billig greier på ebay..

Dear buyer,
we send the 3 item together on 18-Aug-2009
You will receive it within 10-20 days.
(If not receive it, you can check it at your local post office).
If any question, please contact us.
Thank you

Men er skikkelig sugent på noe mer...

Hehe, det er ikke mangelen på kreditt som er problemet, Juice :D

BPen er nydelig! Passer ikke helt på meg dessverre, litt for stor.

S P A R E er en altfor stor del av denne hobbyen desverre. Snarveier som kredittkjøp kunne jo være fristende men kanskje ikke det smarteste, heller ikke på hjemmebane. Skulle jeg kjøpt for lånte penger tror jeg nok fruen raskt hadde funnet fram kjevlen, plus at sofaen hadde blitt min nye seng. Jeg har innfunnet meg med situasjonen og lever med smerten ;)

Kjøpekløe og lunken konto. Jeg kjøper billige og rare klokker.
Om noen kunne tenke seg og prøve og datere de ( tiår) ut i fra bilde, ville jeg bli veldig glad. Eternaen har verks nummer 32 34 90 09 og ref nummer på kasse 32 10 641
Denne Numa watch tingen vet jeg ingen ting om, men jeg tror den er betrakelig eldre enn eternaen..

Send evt pm:)

http://s831.photobucket.com/albums/zz23 ... G_1063.jpg

http://s831.photobucket.com/albums/zz23 ... G_1066.jpg

Har alfrot lite spenn til og legge mye i klokker, og klarer ikke og spare.. er rett og slett for fattig!

Ha en fortsatt fin Tirsdag!
Inge

Spare ja....?! Har innfunnet meg med at det meste som spares merkelig nok i løpet av kort tid blir konvertert fra kontanter til klokker :D

Nå derimot er min morro-konto/spare-konto i likhet med Anders sin snart tom, så bortsett fra en Datejust jeg har satt av penger til, blir det nok ikke så mange kjøp i nær fremtid.

Så hva gjør man da.... selger klokker.....? Nei når man er så godt fornøyd med de klokkene man har som jeg er, så låser man et par godbiter bort i flere måneder, tar de ikke frem når lysten kommer, men venter til det blir uutholdelig. Da er følelsen (nesten) den samme som når man har fått seg en ny klokke.

Skjønner ikke hva problemet er. Jeg har kjøpekløe hele tiden og handler derfor klokker for å tilfredstille dette :D

Er ingenting så godt som å bli kvitt en vond kløe, iallefall for noen uker :mrgreen:

Det viktigste enten man bruker mye eller lite penger på klokker er vel å ha kontroll.
Etter å ha realisert drømmeklokken er det vel egentlig greit å slippe å ende opp som deltager i TV3 sin "Luksusfellen" :mrgreen:

rkjersem skrev:
Skjønner ikke hva problemet er. Jeg har kjøpekløe hele tiden og handler derfor klokker for å tilfredstille dette :D

Er ingenting så godt som å bli kvitt en vond kløe, iallefall for noen uker :mrgreen:

Haha..... Ja, det er godt det er noen som følger sine lyster :D

Vi andre som ikke har en utømmelig konto i sveits og heller ikke vil kvitte oss med noe man allerede har for å frigjøre midlene har derimot rett som det er dette problemet.

Ja, en konto i Sveits har jeg ikke, men har aldri knyttet meg nok til et ur enda til å beholde det, er fremdeles på jakt etter uret som gir meg alt..

Men på en måte håper jeg også at jeg aldri finner det, er jo så gøy med noe nytt :mrgreen:

hehe, du er tidssonens egen Usain Bolt rkjersem; aldri har man sett noen bevege seg så lynrask og endeløst frem og tilbake mellom et eller annet tilfeldig eksemplar av Omegas Planet Ocean og en eller annen Rolex modell i stål :mrgreen: . Rotlaus ungdom heitar det visst.. :D

Den kløen din rkjersem, må fortone seg som et skikkelig blodig utslett!!

:D :D