Kjøpsråd trengs

Medlem
22. jan. 2013
Hei
Jeg skal gå til innkjøp av GMT II eller Daytona og trenger gode tilbakemeldinger fra dere eksperter.

hvilken av disse klokkene ville dere ha handlet? Er de overpriset? Ser at Daytona klokken er fra 2002, har det blitt noe endringer på 2013 modellen?

Egentlig ville jeg ha Sub 5513 First meter, men vanskelig å få tak i Norge.

her er klokkene jeg vurderer
Daytona Rolex Daytona gull / stål - FINN Torget
GMT II Rolex Gmt II - FINN Torget

Er ikke noe upris på noen av de så vidt jeg kan si uten og være noen som helst ekspert. Et kjapt søk på chrono24.com viser at den rimeligste Daytona 116523 der også er en 02 til rundt 55k. GMT´en er også priset greit etter chrono24 ihvertfall. Vet ikke helt hvem jeg ville gått for. Jeg har selv en Daytona i stål og syns det er pent, men GMT´er også en tøff klokke. Her blei det ikke mye hjelp fra meg ser jeg gitt. Hehehe :D Lykke til videre med kjøp og ser gjerne frem imot bilder av unboxing.

Redigert:
Kjøp deg en Submariner 5513 meters first og bli ferdig med det. Vintage, klassisk, perfekt daglig beater som du ikke kan tape penger på hvis den er original.
Tom

Kjøp deg en Submariner 5513 meters first og bli ferdig med det. Vintage, klassisk, perfekt daglig beater som du ikke kan tape penger på hvis den er original.
Tom

I fremtiden så skal jeg også ha en 5513 Meters First i samlingen, GMT 116710 blnr "Batman" er jo også i samme kategori sportsklokke som kommer til å bli brukt som hverdagsklokke. Setter ut noen bilder snart :)

Her kommer bilde av min Rolex Gmt-Master II "The Batman" 116710 BLNR

1782865d1380966527-what-watch-you-wearing-today-rolex.jpg