Kjapt levert fra Boston Watch Exchange

KAB

Medlem
30. juli 2010
Tenkte jeg skulle skryte litt av kjapp levering fra Boston Watch Exchange i USA. Bestilte Cape Cod og en Bergeron lupe søndag 08.aug og fikk pakken levert i postkassen idag fredag 13.aug. :p

Det er kjappere levert enn noen av de nettbutikkene jeg vanligvis handler fra i Norge eller Sverige, og kvalifiserer til klapp på skulderen!

KAB

Jeg bestilte cape cod ifra cape.cod.polish på ebay, får se når jeg får. Om det tar mer enn en uke veit jeg hvertfall hvem jeg skal kjøpe hos neste gang.

Kan også anbefale Boston Watch exchange, billigt, rask service og de har alle (u)nödvendige ting for klokkesamler

Jeg fikk mine to pakker fritt levert igår, tok 9 dager ifra betaling.

Kunne noen lagd en liten cape cod guide til meg?? Føler ikke at resultatet ble helt 100. Ser ut som det ligger igjen litt rester som jeg ikke får vekk med et vanlig tørkepapir.

Om noen lager en god guide med bilder så skal jeg sende deg en pakke med cape cod i posten.

Edit: Never mind, jeg har nå "lært" meg å bruke det

Det vil jeg tro, har hvertfall sett noen bilder av en som polerte opp en TT lenke med Cape Cod.

Takk for raskt svar!
:)

Ser ut til at det hersker litt tvil om det er ok å bruke CC på gull.

http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=76937

"I definately do not recommend the cape cod polishing cloths but I know a lot of members here swear by it!
Just leave the polishing for the service intervals every 6 years or so."

Et tips som virkelig er godt å ha med seg er å bruke en q-tips under CC så du får litt mer konsentrert omerådet og polere av gangen. Spesielt på Oyster TT lenker er dette viktig så man ikke polerer opp det som skal være børsta.