Kjempebra service fra Bjerke i Prinsensgate !!!

Jeg har også bare gode ting å si om Bjerke i Prinsens gate. Har vært der en gang og trykktestet LV-en da jeg tenkte å teste den i vannet. Hadde det travelt, og de fikk det unnagjort på et par timer (i motsetning til 1-2 dager som først varslet) når jeg forklarte at det hastet!

I tillegg var jeg med en kamerat som skulle kjøpe en Pepsi-GMT dit, de tok straks en uformell vurdering av tilstand, åpnet den og så at verket så OK ut og var generelt utrolig hyggelig og hjelpsom i den forbindelse.

Skal jeg kjøpe en skvett ny Rolex eller ta service på en er heller ikke jeg fremmed for Bjerke i Prinsens gate eller redd for å anbefale dem!!

Jeg må bare skyte inn at Bjerke i Bergen også yter en upåklagelig service. Gjennomfører nesten alltid små reparasjoner eller justering av lenke gratis, selv om klokken ikke er kjøpt der. Dette er bare å ta av seg hatten for !

Jeg er også veldig fornøyd med Bjerke i prinsens gate, synes stemningen er mer uhøytidelig der enn på Karl Johan. Dessuten er de flinke på service, samt det håndtverkmessige er alltid fint utført, for eksempel polering. Hvis jeg likevel skal pirke på noe, så hadde jeg en klokke inne der til service/overhaling og jeg hadde lagt ved et skriv om at klokken ikke skulle poleres kun overhales, men den kom likevel tilbake i polert stand. Når en jobber på kontor er det begrenset nødvendighet å skulle slipe kassen og lenken ved hvert serviceintervall. Det sliter unødig på stålet. Ellers er jeg veldig fornøyd.

Kjempe flott med slike tilbakemeldinger.
I et land som dessverre er gjennomsyret av slett holdning til kundeservice er det viktig å gi "kred" til de som skiller seg ut positivt.

Da var det bare å fete opp klokkekontoen og ta turen til Bjerke neste gang det skal handles.:mrgreen: