Kjempefin Panerai Luminor Marina 312 m. 3 dager inhouse verk!

Neeeeiiii....

Kunne du ikke lagt ud denne for halvannen uke siden??? Nå som jeg har tømt klokkekontoen... :cry:

Synd å se denne for salg, Sven.
Er det en ny PAM du har i bestilling hos Bjerke?

Lykke til med salget, prisen er meget god.

Svar...

Spikey....jeg godtar penger uansett hvilken konto pengene kommer ifra, enten det er klokkekontoen eller kone kontoen......bring it on!:p

Sponon...jeg trodde faktisk heller ikke jeg ville komme til dette, men når IWC BP endelig kom hjem og med tanke på at den jeg har bestilt minner en del på 312, så blir det litt kake på kake!

Hvor ofte?

Hei,

Jeg er ganske ny her på tidssonen. PAM 312 er en av de urene som henger høyt hos meg. Nå hadde ikke jeg anledning denne gangen, men lurer på om noen som har vært her lenger, kan si noe om hvor ofte disse urene dukker opp på bruktmarkedet?

Vennlig hilsen
Christopher

PAM312 er en relativ ny modell på markedet,. Min ankom i mai 2009 og var kanskje den første til norsk AD. (Er nå solgt igjen.)

Ser du i andre klokkefora, virker det som om 312'en er ne modell som fort skifter eiere.
Den ble fort en populær modell, da den har den rette DNA'en (Takk Joachim!) og fåes til en grei pris. Dette gjorde den til en meget etterspurt modell på kort tid. Som ny fra AD er den vel fortsatt rimelig etterspurt.

du ha en 312, er det mange pent brukte "der ute".... ;)

Jeg er nok litt uenig...

......og jeg trenger ikke lenger "hause" denne 312 siden den til 99,99% er solgt og avventer kun betaling. Jeg vil si at uansett om du skal selge en populær Rolex Daytona i stål eller en populær Panerai 111 eller 312 så finnes det alltid perioder hvor det er stille og behovet er mindre en normalt. Et tak låg det feks 3 Daytona i hvit skive på finn som ikke akkurat fløy ivei.

Visstnok er den mere vanlig på amerikanske forum, men i grunnen er vel vi skandinavere litt "reluctant" til å kjøpe fra US.

Min 312 fikk jeg 2 kjøpere på fra finn som begge var villig å betale det jeg forlangte, dvs 36.000,- og dette i løpet av noen timer.