Kjenner noen til Trond på Billingstad?

Medlem
22. mai 2012
Sted
Harstad
Er ikke så veldig godt kjent på østlandet, og lurer derfor på hvem denne Trond på Billingstad er. Han har til enhver tid ute flotte ut til en samlet verdi fra 200-500 tusen på FINN, men jeg finner aldri urene på TS. Kan han være et av medlemmene på TS?

Er ikke så veldig godt kjent på østlandet, og lurer derfor på hvem denne Trond på Billingstad er. Han har til enhver tid ute flotte ut til en samlet verdi fra 200-500 tusen på FINN, men jeg finner aldri urene på TS. Kan han være et av medlemmene på TS?

Trond "Mogens" anbefales på det sterkeste Itide. Her gjør du en 100 % sikker handel.

Trond/Mogens anbefales 100%. Meget hyggelig kar som deler kunnskap og har fine dealer på nydelig klokker og tilbehør.

Anbefaler deg på det "sterkeste" og ikke ta kontakt med "Trond"........Da legger du et løp du ikke kommer ut av !! dvs...du blir en horologistslave. Har selv smak på "varene" han selger, og ja-...det er ekte varer i beste kvalitet:)

Mvh
Timebandit

Redigert:
Anbefaler deg på det "sterkeste" og ikke ta kontakt med "Trond"........Da legger du et løp du ikke kommer ut av !! dvs...du blir en horologistslave. Har selv smak på "varene" han selger, og ja-...det er ekte varer i beste kvalitet:)

Mvh
Timebandit

Høres ut som narkotika. Har man først startet så er det vanskelig å komme ut av det. Må bare innrømme at jeg allerede er lettere avhengig, og kjenner sterke abstinenser bare av å surfe på sonens gallerisider.:cool: