Klarte ikke holde meg lengre

Medlem
3. des. 2012
To måneder siden speedmasteren kom i hus, og trang ble for stor igjen. Nå looooover jeg at det er nok for i år!!!:mrgreen:

Vi tar det rolig, så blir det litt gjetting underveis. Jeg har ikke gjort annet siste månedene enn å sikre på bilder og lese om denne. Keeper med stor K! Perfekt size!

image_zpsb7e79edf.jpg

Nå må jeg legge eldstemann, stay tuned!

Redigert:
Sånn, da kjører vi videre!

Vi begynner med en logo, selvfølgelig må man ha en krone!

image_zpsb0ca691b.jpg

Så fortsetter vi med leverandør, ser at jeg ikke er den eneste som unboxer fra Lervik i dag!
Veldig kjapt og trivelig å handle med Knut. Et par mailer ang pris på søndag, og 5 minutter i telefonen mandags ettermiddag resulterte i tirsdagsunboxing! Kjapt levert, og gode priser. ;)

image_zps16480dd9.jpg

Den obligatoriske grønne boksen, har hatt lyst å åpne en sånn leeeenge.

image_zpsb176bb50.jpg

Nå må jo noen ha stalltipset klart...

image_zps6b45f1e1.jpg

Hellooo..

image_zpse6bf275c.jpg

Kanskje ikke noe utenom det vanlig, men snakk om strøkent utseende, Sub no-date 114060, nyyyyydelig.

image_zps02e400b2.jpg

Sitter perfekt! Super størrelse, jeg har alltid vært litt skeptisk til at den skulle virke for liten, men dette er ultimat! Alt annet ble plutselig vulgært :) Jeg måler 18cm rundt håndleddet.

image_zps5e034a68.jpg

Så avslutter vi med litt lume! Dukker nok opp flere av bilder av denne klokka, veldig fornøyd! Nå må da trangen være døyva for en stund ;)

image_zpsb6d4de64.jpg

Takk for oppmerksomheten!

Takk, for en klokke!! :) madammen er bortreist på kurs, så noe må man jo slå i hjel tiden med etter at kidsa er i seng.

:cool:

Fyller på med et WS til (avslører vel at klokka ble pakka opp og satt på armen i kontortiden, og senere oppstilt til fotosession igjen nå:) )

image_zps1ee4ddcc.jpg

Redigert: