Klin Klokkos

Medlem
22. feb. 2011
Sted
Erewhon
Fy fabian.. Nå begynner dette å eskalere over grensen her.
Idag har jeg "Jobbet". Dvs at jeg har klart å bruke hele to timer av de 8 timene jeg har brukt på kontoret til inntjenende tidsbruk. Det vil si at jeg de facto har endt opp med å betale meg selv penger for å være på jobb, for å se på klokker på internett..

Takke meg til, kan noen komme med innspill om hvorfor man ikke klarer å la være? Youtube-filmer om modellen man sikler på, loggførte besøk på over 100 forskjellige klokkesider bare idag, og i tillegg latt være å ta telefonen når ukjente nummer ringer fordi du har "viktigere" ting å drive med...!?

Jeg må klype meg i armen... jeg har ikke greie på klokker en gang.

Her er det bare en løsning.

Iløpet av de neste 7 dagene må du handle klokker til kontoen er tom.

Først da vil du være renset for ditt jordlige gods (vi vet da alle at klokker er devine) og kan begynne ferden mot et nytt og bedre deg!

Hovedsaklig fordi du da må ta boliglånet, matvarer og bensinen på gullkortet og må jobbe ræven av deg for å holde økonomien flytende. :p

Planen var å ta en tidlig kveld i går, for så å komme seg tidlig opp i morges. Men akk nei, endte med at jeg forsov meg 3 timer og da jeg våknet på morgenkvisten hadde jeg fått tilslag på et nytt ur. Hvor skal dette ende? :O