Klokke fra Hamilton filmen

Medlem
16. aug. 2013
Sted
Rogaland
I en av se "nye" filmene med Hamilton er det en scene ganske i starten hvor kolonnen han sitter i blir angrepet. Hamilton tenker seg frem til at de som angriper er amerikanere pga. Klokken han ser på den ene leiesoldaten. Noen så kan hjelpe meg med hvilken klokke det var?

I en av se "nye" filmene med Hamilton er det en scene ganske i starten hvor kolonnen han sitter i blir angrepet. Hamilton tenker seg frem til at de som angriper er amerikanere pga. Klokken han ser på den ene leiesoldaten. Noen så kan hjelpe meg med hvilken klokke det var?

Du må nok klare å få lastet opp et bilde hvis det skal være noen sjanse for å hjelpe deg her:cool:

Irriterende, han seie navnet på klokkå og, bare at eg isje husker det. Alternativet blir å leie filmen å se den på ny..

Hamilton – I nationens intresse (2012)

Denne du tenker på? klokken er en "Luminox Navy Seal Colormark 3050 series"

IntheInterestOfTheNation.jpg

Hehe var nok ikke det. Scenen er at Hamilton ligge under ein lastebil og ser at en gruppe profesjonelle leiesoldater angriper kolonnen. De er tildekte, men han legger merke til uret på den ene banditten og antar at de er amerikanske og har historikk i en spesialavdeling, da de visstnok hadde ein forkjærlighet til denne type ur