Klokke med sort skive og grå lærrem en sjeldenhet

Medlem
21. juli 2010
Sted
OSLO
Har nå vurdert og kjøpe en ny lærrem til min Maurice Lacroix Pontos Black Dial og har funnet en original ML-rem i grå croc. Synes kombinasjonen er råkul men har kun funnet bilder av klokker med sort lærrem og grå skive og ikke motsatt. Eneste der er og finne er sorte skiver og grå nato. Hva mener TS`s medlemmer om denne uvante fargekombinasjonen?

Flyback hadde en grå alligator til Speedyen sin i en periode, så vidt jeg husker ble han ikke helt venner med kombinasjonen og solgte remmen etter hvert.

http://www.tidssonen.no/forum/omega-15/hvor-finner-jeg-oversikt-bilder-over-omega-remmer-8621/index3.html#post110851

Jeg har ikke sett denne komboen andre steder, og selv om jeg nok ikke ville hatt det som "eneste rem" på klokken synes jeg det fungerte meget bra på disse bildene.

Takker for svar. Ja, det er en uvant kombinasjon. Speedy`en så rå ut spør du meg. Får se hva jeg går for.

Dette blir jo veldig subjektivt, men for min del synes jeg grå er en farge som passer et røffere utrykk, NATO eller annet nylon o.l. Croco synes jeg dresser opp klokken og derfor passer det kanskje best i sort eller brun? Ellers tror jeg at det kan funke bedre på en helt mørk, glossy skive, hadde lett prøvd den kombinasjonen på Daytonaen jeg har nå.

Redigert:
Det blir altså denne klokka og denne reima:
IMG_0105-1.jpg

DSC07366_229.jpg

Redigert: