Klokkeblad/magasiner

Andreaskh

UTESTENGT
Medlem
6. juli 2013
Sted
Oslo, Nordstrand
Hei!

Jeg lurer bare på om noen her på Sonen kan anbefale klokkemagasiner/blader man enten kan abonnere på eller få kjøpt til en grei penge. Det gjør ingen ting om det er på engelsk! Er bare guttungen som er blitt bitt av bassillen og vil lære mer, lest litt på nett, men kunne tenkt meg å lese noen magasiner eller blader med fine bilder også :rolleyes:

På forhånd takk!

Mvh Andreas

Redigert:
Vil anbefale deg The Watch Magazine. Gratis iPad-blekke som så langt kun har kommet med fire nummer. Skal ikke påstå at det er fantasiske saker, men ift. prisen er det ihvertfall veldig bra. :)

Selv har jeg lest 00/24 Watch World noen ganger.

Men det blir som med musikk-blad. Jeg leser de utgavene som inneholder noe som interesserer meg. :) For en del år tilbake kom de med en spesialutgave om Speedies, noe av det første jeg leste om klokker og fantastisk lesing. :cool:

Har aldri engang tenkt på at det var til iPad også :D

Så da har man abbonoment på Watchtime, så får jeg lese The Watch Magazine når jeg er ferdig :)

WatchTime får du også på iPhone. Søk den opp i Aviskiosken. Selve appen er gratis. Du kan lese bladene på flere apple device, bare husk å aktivere apple id.