Klokkeboks til min forlovede!

Raymond75

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2012
Sted
Bergen
Hei alle sonere!

Jeg gikk til innkjøp av en klokkeboks til min forlovede!

DSC_0172-2.jpg

Det tok ikke lang tid før hun sa: "Her er den en ledig plass, en Rolex datejust hadde passet fint der":D

Hva har jeg gjort??:D

DSC_0173-1_zpsc74b869f.jpg

DSC_0171-2_zps2929f560.jpg

Hun er storfornøyd og det er det viktigste!:D

Så får vi se hva fremtiden bringer på klokkefronten!

Men, ser jo absolutt en STOR fordel i og ha en samboer som deler interessen/diagnosen:0)
For de fleste andre her sliter jo mer med "Hva, seriøst??? Hva skal du egentlig med mer enn en klokke ...?"

Men fin boks er det uansett;)

Men, ser jo absolutt en STOR fordel i og ha en samboer som deler interessen/diagnosen:0)
For de fleste andre her sliter jo mer med "Hva, seriøst??? Hva skal du egentlig med mer enn en klokke ...?"

Men fin boks er det uansett;)

Ja, jeg kan ikke klage!:D Hun er fantastisk!

Takker så mye!

Gartulerer med en pen boks, og jeg er enig med henne at en datejust hadde passet fint;)

God Jul!

Jeg er sinnsykt gllad for at min kjære ikke er intr. i klokker. Da hadde jeg blitt ruinert.. Men egentlig konge at din er det. Skulle gjerne delt interessen med henne. Eller er det derfor jeg er her, for å ha et liv utenom.. Uansett lekker boks!

Gartulerer med en pen boks, og jeg er enig med henne at en datejust hadde passet fint;)

God Jul!

Kjempelekker boks! - og hun har helt rett, en DJ hadde passet ypperlig :)

God jul!

Flotte greier! Høres ut som en flott dame også (en keeper?).

Gratulerer!
Og DJ neste, det ligger i dagen :)

Jeg er sinnsykt gllad for at min kjære ikke er intr. i klokker. Da hadde jeg blitt ruinert.. Men egentlig konge at din er det. Skulle gjerne delt interessen med henne. Eller er det derfor jeg er her, for å ha et liv utenom.. Uansett lekker boks!

Tusen takk alle sammen!

Ja damen er en keeper!:D

Så får vi se om det blir en DJ med tiden!:D

God jul alle sammen!:D

Helloes! Kommer slengende litt på etterskudd her, men har lyst til å kjøpe meg en boks i den stilen selv, så lurte på hvor du kjøpte denne. Veldig stilig!

Helloes! Kommer slengende litt på etterskudd her, men har lyst til å kjøpe meg en boks i den stilen selv, så lurte på hvor du kjøpte denne. Veldig stilig!

Hei! Takk skal du ha!:D
Jeg er litt usikker på hvor den er kjøpt, men her kan du kansje prøve: klokks.no

Hei! Takk skal du ha!:D
Jeg er litt usikker på hvor den er kjøpt, men her kan du kansje prøve: klokks.no

Hm, den siden så litt jalla ut, og mye som ser ut til å være utsolgt. Men hvis boksene er fine, kan man kanskje prøve likevel.

Når du sier du er usikker, er det fordi du ikke husker eller fordi du kjøpte den via noen andre?

Thanks anyways. :)

Hm, den siden så litt jalla ut, og mye som ser ut til å være utsolgt. Men hvis boksene er fine, kan man kanskje prøve likevel.

Når du sier du er usikker, er det fordi du ikke husker eller fordi du kjøpte den via noen andre?

Thanks anyways. :)

Hei igjen!
Jeg er usikker pga denne ble bestilt til forrige jul og jeg har bestilt en del klokkerelaterte ting fra mange nettsider!
Jeg har rett og slett ikke helt oversikten!:eek:

Nå har jeg funnet rette siden, har bestilt en del her og det er ikke noe "jalla":D
De har kort leveringstid også!:D

Straps.no

Hei igjen!
Jeg er usikker pga denne ble bestilt til forrige jul og jeg har bestilt en del klokkerelaterte ting fra mange nettsider!
Jeg har rett og slett ikke helt oversikten!:eek:

Nå har jeg funnet rette siden, har bestilt en del her og det er ikke noe "jalla":D
De har kort leveringstid også!:D

Straps.no

Der var den jooo! :D Og den siden så litt bedre ut, hehe.

Yes, da blir det en tidlig julegave på meg selv i år. Takk for hjelp!