Klokkeboks

Medlem
28. juli 2015
Sted
Østfold
Ser at jeg på et eller annet tidspunkt bør skaffe meg en klokkeboks. Ser for meg å ende opp med en samling på 6-8 ur som jeg forhåpentlig kan flippe og oppgradere etterhvert som tiden går.
Jeg har tittet på mange, men ikke helt funnet "den riktige". Jeg kunne tenkt meg en boks med litt ekstra plass til remmer og papirer osv. Er også usikker på om den bør inneholde noen windere. Hvor viktig er det for urverket at det er i bevegelse når det ikke brukes?
Noen som kan tipse meg om en boks som tilfredstiller disse ønskene?

Hvor skal du ha boksen med alle de 6-8 dyre klokkene? I en safe? Trenger du boks i safen? Skal du ha dem i bankboks? Trenger du boks i boksen?

Hvor skal du ha boksen med alle de 6-8 dyre klokkene? I en safe? Trenger du boks i safen? Skal du ha dem i bankboks? Trenger du boks i boksen?
Er ikke der ennå at det er nødvendig med safe eller bankboks, så jeg hadde vel sett for meg en boks i eller på komoden..

Takk @Hansur
Det var jo egentlig en genial løsning med løse moduler. Mulig jeg er litt for kravstor, men jeg ser egentlig etter en sånn, pluss at den har skuff til litt småtterier..

https://www.rapportlondon.com/collections/collections-watch-winders/watch-winders-cabinets

Forhandles blant annet av sponsoren vår Urmaker Thorbjørnsen :)

Angående windere, så er jo i realiteten hovedhensikten det rent praktiske med å slippe å stille klokkene etter perioder de ikke har vært i bruk.
Ikke meningen å kuppe tråden, men ble nysgjerrig på et par andre ting der. Forhandler de kun trekkere, eller kan de skaffe resten av sortementet til RapportLondon? @Fyrsten